زمان جاری : جمعه 02 تیر 1396 - 8:02 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
site111
آنلاین

ارسال‌ها : 8
عضویت: 25 /6 /1395
ایجاد استراتژی مناسب برای بازاریابی وب سایت
تصور کنید که به سال 1966 برگشته
اید و میخواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید، یکی از مسائلی که باید به آن فکر کنید
ویترین مغازه یا فروشگاهتان میباشد.

و حالا 50 سال بعد از آن زمان با
فرض اینکه صاحب یک کسب و کار B&M هستید(یعنی شرکتی که وجود خارجی
دارد و مکان فیزیکی دارد) همچنان درباره شکل ویترینتان فکر میکنید اما از آنجایی
که در سال 2016 هستید یک وب سایت هم دارید. ظاهر وب سایتتان چگونه است؟ در واقع وب
سایت یک درگاه مجازی به شرکت و کسب و کارتان میباشد. چطور میتوانید افراد را به آن
جذب کنید ؟




زمانی که برنامه و استراتژی مشخصی
برای بازاریابی داشته باشید شانس بیشتری برای جذب مشتریان به وب سایت خود خواهید
داشت. جهت عملی کردن این استراتژی میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید :


اهدافتان را مشخص کنید


تنها داشتن هدف برای بازاریابی وب
سایتتان کافی نیست. بلکه این اهداف باید هوشمند هم باشند. و این هوشمندی یعنی مشخص
بودن، قابل دسنرس بودن، مرتبط بودن و زمان دار بودن.

• خاص بودن : چه کاری می خواهیم
انجام دهیم؟ دلیل انجام آن چیست؟ به چه کسانی برای انجام آن احتیاج داریم؟ چه
زمانی آن را انجام خواهیم داد؟

• قابل دسترس بودن : هدفی انتخاب کنید که می دانید توانایی رسیدن به آن را دارید. در واقع بلندپروازی نکیند.

• مرتبط بودن : آیا هدفی که انتخاب
کرده اید در راستای اهداف کلی شرکت و مرتبط با آن ها میباشد؟

• زمان دار بودن : یک محدوده زمانی
برای خود مشخص کنید مثلاً افزایش ترافیک سایت تا آخر سال.

اهدافتان را با تیم کاری خود به
اشتراک بگذارید تا همه هدف مشخصی را داشته باشند و آن را دنبال کنند. همچنین وجود
افراد دیگر باعث میشود تا اگر شما متوجه اشتباهی در روند رسیدن به هدفتان نشدید آن
ها متوجه شده و به شما متذکر شوند.


تحقیق کنید


قبل از شروع بازاریابی وب سایتتان
باید تحقیقاتی را در زمینه های زیر انجام دهید :

• مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

• این افراد بیشتر وقتشان در چه وب
سایت هایی می گذرانند؟

• از چه کلمات کلیدی باید در محتوای
سایتتان استفاده کنید ؟

• مخاطبانتان بیشتر چه مطالبی را در
شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و چه نوع سؤالاتی را مطرح میکنند؟


محتوای خود را ایجاد نمایید


محتوا یک اصطلاح بسیار کلی و جامع
است. و میتواند شامل پست های وبلاگ، اینفوگرافی ها، ویدئو، اسلایدشو، سمینارهای
آنلاین (وبینار) وغیره باشد.

بنابراین شما گزینه های زیادی برای
اشتراک گذاری در سایت خود دارید که میتواند یک پست جدید در وبلاگ یا امکان دانلود
یک کتاب باشد. بخشی از استراتژی بازاریابی شما بستگی به شخصی دارد که محتوا را
تولید میکند. این شخص میتواند یک فرد باشد یا یک شرکت بازاریابی.

هر کسی که انتخاب میکنید باید
اطلاعات کاملی راجع به وب سایت و شاخه کاری شما داشته باشد تا بتواند نوع مخاطبین
شما و نیازهایشان را تشخیص داده و به بهترین شکل پیام شما را به آن ها برساند.


محتوای خود را ترویج دهید


اکنون محتوای خود را تولید کرده
اید محتوایی که به مخاطبینتان میگوید که چه تفاوت ها و تمایزهایی دارید و چگونه
میتوانید آن ها را کمک کنید. حال زمان آن است که این محتوا را به دست افراد مناسب برسانید.

حداقل کاری که باید بکنید این است
که هر محتوا و مطلبی که تولید میکنید را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،
توییتر، لینکدین و گوگل پلاس به اشتراک بگذارید و همچنین سعی کنید ویدئوهای خود را
در یوتیوب و عکس هایتان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.



سه شنبه 27 مهر 1395 - 20:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
rex0098
آفلاین



ارسال‌ها : 901
عضویت: 5 /9 /1393
تعداد اخطار: 2
تشکرها : 120
تشکر شده : 320
پاسخ : 1 RE ایجاد استراتژی مناسب برای بازاریابی وب سایت
لایک

امضا کاربر


چهارشنبه 28 مهر 1395 - 00:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


X بستن تبلیغات
مسابقه شماره 1 انجمن اسکینک در سال 96 نمایندگی هاست خرید هاست