زمان جاری : دوشنبه 29 آبان 1396 - 10:31 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
manafahmi
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 28 /9 /1395
محل زندگی: تهران
1 2 3 ترفندها روانشناسی مصرف‌کننده برای افزایش فروش
تست A/B، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و تاکتیک‌های دیگری برای کمک به افزایش فروش وجود دارند اما اجازه بدهید یک راه ساده‌تر و موثرتر برای شما نشان دهیم! روانشناسی مصرف‌کننده به طرز چشمگیری به افزایش فروش شما کمک خواهد کرد. در ادامه پنج گزینه و ترفند روانشناسی مصرف کننده آورده شده است.



1) گزینه‌های خود را محدود کنید.
همواره باورها بر این است که اگر گزینه‌های ممکن بسیاری در اختیار مشتریان قرار گیرد، به احتمال زیاد آن‌ها چیزی را که دوست دارند پیدا خواهند کرد. اما واقعیت برخلاف این است. تحقیقات نشان می‌دهد اگر به مردم گزینه‌های بسیاری ارائه دهید در واقع مقدار و حجم خرید آن‌ها پائین می‌رود. تخفیف
تحقیقات استاد دانشگاه کلمبیا به نام Sheena Iyengar نشان می‌دهد زمانی که شرکت دو گزینه برای مشارکت قرار می‌دهد نرخ مشارکت به حدود هفتاد درصد می‌رسد، اما زمانی که تعداد این گزینه ها به 59 رسید مشارکت‌ها به 60 درصد کاهش پیدا کرد. بنابراین اگر تعداد گزینه‌های زیادی را در وب‌سایت خود قرار دادید به منظور افزایش فروش تعدادی از گزینه‌ها را حذف کنید. سایت تخفیف

2) با پیشنهادهای کوچک شروع کنید.
هنگامی که می‌خواهید چیزی را بفروشید لازم نیست که در ماه اول فروش بزرگی داشته باشید. سعی کنید در ماه‌های اول مشتریان خود را با پیشنهادهای کوچک پیدا کنید بعدا به او پیشنهادهای بزرگ‌تری بدهید.محققان دانشگاه ایالتی آریزونا رابرت سیالدینی و دیوید شرودر نشان دادند که آن‌ها وقتی از مردم برای خیریه جامعه سرطانی کمک می‌خواهند درخواست حداقل کمک نرخ 50 درصد و درخواست کمک زیاد نرخ 28.6 درصد را به عمل آورد. این یک ترفند بسیار ساده است، سعی کنید تا تمرکز خود را روی آن قرار دهید. آف یاب

3) استفاده از کلمه “چون
در یک سری از آزمایش‌های روانشناسی کلاسیک که در سال 1970 تا 1980 توسط روانشناس معروف آلن لانگر انجام شد نشان داد که دلیل آوردن و استفاده از کلمه به خاطر این‌که در تعاملات میزان نفوذ را افزایش می‌دهد. آزمایش او این‌گونه بود که به عنوان یک فرد ناشناس به صف کپی گیرندگان نزدیک می‌شد و ابتدا به آن‌ها گفت که “ببخشید من اجازه دارم قبل از شما کپی بگیرم” حدود 60 درصد افراد موافقت می‌کردند، اما زمانی که او به جمله‌اش کلماتی را اضافه کرد و گفت “ببخشید من می‌توانم قبل از شما کپی بگیرم چون بسیار عجله دارم” حدود 95 درصد از افراد موافقت می‌کردند. تخفیف یاب

4) از جملات با قافیه استفاده کنید.
آیا استفاده از جملات خوب و قافیه‌دار واقعا در افزایش فروش موثر هستند؟ در کتاب “بله! 50 روش معتبر برای ترغیب افراد” که توسط نوح گلدشتاین و استیو مارتین نوشته شده آزمایشی انجام شد. در این آزمایش از دو جمله متفاوت “Caution and measure will win you treasure” و “Caution and measure will win you riches” استفاده شد و معلوم شد اگرچه معانی این جملات یکسان است اما جمله‌ی دوم تاثیر بیشتری بر شرکت‌کنندگان دارد. یک جمله خوب باعث می‌شود که مصرف‌کننذگان احساس مثبت بیشتری در مورد محصولات شما داشته باشند.

5) استفاده از احساسات منفی
احساسات منفی نقش بسیار قدرت‌مندی در روند فروش بازی می‌کنند. در یک مثال از کتاب “بله! 50 روش معتبر برای ترغیب افراد” که توسط گلدشتاین و مارتین نوشته شده است، آزمایشی انجام شد. آن‌ها از دو گروه خواستند که برای مجموعه‌ای کالا قیمت تعیین کنند. گروهی که به آن‌ها قبل از خرید فیلم عاطفی در مورد مرگ نشان داده شد سی درصد قیمت بالاتری برای کالاها در نظر می‌گرفتند. احساسات مخصوصا احساسات منفی در افزایش فروش بسیار موثر است.
چهارشنبه 22 دی 1395 - 17:47
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست
گروه وبمستران اسکینک

تعداد اعضا : 357 نفر