زمان جاری : شنبه 27 آبان 1396 - 12:57 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
7bayan
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 21 /6 /1396
سئو و بهینه سازی سایت در سایه هوش رنک (RankBrain) موتور جستجوی گوگل
هم اکنون دیگر همه در مورد هوش رنک (RankBrain) موتور جستجوی گوگل شنیده اند.این ماشین با هوش مصنوعی خود و الگوریتم هایی که دارد سعی در تجزیه و تحلیل بهتر مسائل نسبت به هر دیدگاه دیگری را دارد. اما نکته ای که ممکنه شما متوجه نشده باشید این مطلب است که این امر با چه سرعت زیادی بر روی سئو در حال تاثیر گذاری و تغییر آن میباشد. در این مطلب من مثالهای واضحی را از چگونگی تغییر قوانین قدیمی سئو و بهینه سازی سایت که تا چندی دیگر به هیچ عنوان استفاده نخواهند شد باز گو خواهم کرد، همچنین ترفندهایی که می توانید کسب کار خود را در منحنی این نمودار نگه داشته و کمپین های سئو خود را با متدهای متفاوت تر و نتیجه بخش تر انجام دهید به شما خواهم گفت.
هوش مصنوعی چیست؟

در حالت کلی هوش مصنوعی را به سه دسته بندی کلی میتوان تقسیم کرد.


1– هوش مصنوعی محدود (ANI): به نوعی از هوش مصنوعی گفته میشود که در یک منطقه و یا قسمت خاص کاربرد دارد و معمولا در آن منطقه از نظر هوش با انسان برابری کرده و یا بعضا از آن کاراتر میباشد. اپلیکیشن های تلفن های هوشمند ، فیلترهای اسپم ، نرم افزار ترجمه شرکت گوگل همه از این نوع میباشند.

2 – هوش مصنوعی عمومی (AGI): به نوعی از هوش مصنوعی گفته میشود که در آن کامپیوتر به باهوشی انسان بوده و به همین دلیل میتواند کارهای فکری که یک انسان انجام میدهد را به ثمر برساند.

3 – ابر هوش (ASI): به نوعی از هوش مصنوعی گفته میشود که از باهوشترین انسان در هر زمینه ای \"علمی ، عمومی ، خرد ، مهارت های اجتماعی\" باهوشتر میباشد.

زمانی که در مورد هوش گوگل و الگوریتم های یادگیری ماشین که بر روی گوگل وجود دارند صحبت میکنم در واقع در مورد هوش مصنوعی محدود بحث میکنیم.

واقعیت این است: هوش مصنوعی محدود در اطراف شما همواره وجود دارد! حتما تعجب کرده اید که فیلترهای اسپم چگونه در ایمیل شما کار میکنند؟ بله ،همان هوش مصنوعی محدود است، اگر بخواهیم چند برنامه هوش مصنوعی که محبوب است را نام ببریم میتوان به: نرم افزار ترجمه گوگل (Google Translate) ، واتسون آی بی ام (IBM’s Watson)، امکان بسیار جالبی که در سایت آمازون وجود دارد و حتما دیده اید \"این محصول با توجه به بازدیدهایتان به شما پیشنهاد می شود\" ، ماشین های بدون راننده و بله هوش رنکینگ دوست داشتنی گوگل همه و همه از این نوع از هوش مصنوعی هستند.

متدهای مختلفی در ANI وجود دارد، پدرو دوومینگوئز در کتاب الگوریتم های ارشد به وضوح به این امر اشاره کرده که دانشمندان عرصه اطلاعات برای رسیدن به هوش مصنوعی مناسب آن را به 5 خانواده تقسیم بندی کرده اند
• سمبولیست
• پیوندگرایی
• تکاملی
• بیزی
• آنالایزر

هوش گوگل نیز در کمپین پیوندگرایی (ارتباط گرایان) میباشد. ارتباط گرایان معتقدند تمامی دانش ما بوسیله سلولهای عصبی با مغز کدگذاری شده اند و استراتژی هوش گوگل بر اساس اینکه چه چیزی در چه زمینه ای تخصصی و کامل بنا شده ، میبایست انتشار یابد.این همان چیزیست که از آن به \"یادگیری عمیق\" یاد میشود.

ارتباط گرایان معتقدند بوسیله این استراتژی میتوان به یادگیری با هر اطلاعات خامی رسید، و در نتیجه قادر خواهد بود به صورت اتوماتیک در هر دانشی به بیشترین اکتشاف بپردازد. ظاهرا گوگل هم به این امر اعتقاد دارد. در 26ژانویه 2014 اعلام کرد که تکنولوژهای ذهن عمیق (Deep Mind) را بدست آورده است که در اصل همان یادگیری عمیق (Deep Learning) میباشد.

بنابراین زمانی که در مورد هوش رنک صحبت میکنیم میتوان به افراد گفت که شامل یک نوع تکنیک خاص از هوش مصنوعی محدود (ANI) میباشد. خب حال که تا اندازه کمی قدم در این مسیر گذاشتید، متوجه شدید که این زمینه چقدر در حال رشد و ترقی میباشد؟ پس این سوال مهمتر پیش می آید ، چقدر این تغییرات در زمینه و بازار سئو تاثیرگذار خواهد بود.
امروزه دیگر تجارت و تجارت جهانی به شرکت ها و سازمانهای محلی محدود نشده، بلکه شما با داشتن یک تیم کوچک و یا حتی خودتان به تنهایی می توانید به عنوان یک کسب و کار موفق در حوزه وب ظهور کنید و در مرحله اول حداقل به یک سایت و مراجعه به یک شرکت تخصصی طراحی سایت نیاز دارید.
اما داشتن یک وب سایت تنها مرحله ی ابتدایی است، و موفقیت آن در گرو برداشتن گامهای بعدی و طی کردن موفقیت آمیز مراحل بعدی می باشد.
در واقع تا مشتریان بالقوه به وب سایت شما وارد نشوند، شما به هدف و غایت نهایی وب سایت خود نرسیده اید.
در روش سنتی بازاریابی و تبلیغات کسب و کارها، با استفاده از تبلیغات در تلویزیون، رادیو، تبلیغات محیطی، تبلیغ در مجلات و روزنامه ها و ... مشتری را با کسب و کار خود آشنا می کنید و وی را به خرید یا استفاده از محصولات و خدمات خود تشویق می کردید.
در روش سنتی بازاریابی وب سایت نیز با اعمالی از جمله ارسال پیامک، ارسال ایمیل انبوه، تبلیغ در سایت های کلیکی، قرار دادن بنر در سایت های پر بازدید و ... مشتری یا کاربر را به وب سایت خود دعوت می نمودید.
اما در کلیه این روش های سنتی مشکلی که وجود داشت این بود که شما نحوه واکنش مشتری بالقوه را نسبت به تبلیغ نمی دانستید و حتی اگر می خواستید پیام خود را تغییر دهید، اکثرا زمان زیادی می برد و در مورد تبلیغات پخش شده کاری از دستتان نمی آمد، و مهمترین مورد تا قبل از قرارگرفتن مشتری در فرآیند خرید، شما هیچ آگاهی نسبت به رفتار آنها در برابر تبلیغاتتان نداشتید و اکثرا گران قیمت بودن این نوع تبلیغات و ROI کم آنها از دیگر مشکلات این تبلیغات بود.
اما در این مقاله می خواهیم به جدیدترین متود تبلیغ و بازاریابی وب سایت بپردازیم. بنابراین در ادامه به راهکارهای جدید و ارزان قیمت تجارت آنلاین می پردازیم.
زمانیکه به بهبود دیده شدن وب سایت و یا بازاریابی وب سایت می پردازیم، ناخودآگاه صحبت سئو و بهینه سازی سایت هم پیش می آید. همانطور که می دانید اولین کاری که در مورد سئو و بهینه سازی سایت انجامش واجب است، بهیه سازی درون سایتی یا پرداختن به سئو on-page می باشد. اما لازم بذکر است که بگوییم که سئو on-page بدون در نظر گرفتن محتوا، تنها 25% در بهبود بهینه سازی درون سایتی تاثیر دارد و 75% از آن تاثیر و اهمیت محتواست.
چه جالب اتفاقا جدیدترین روشی که برای بازاریابی وب سایت می خواستیم به آن بپردازیم، در زمینه تولید محتوا بود.
بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای یا inbound marketing روش نوین بازاریابی دیجیتال است که در این مقاله به آن پرداخته می شود. اگر بخواهیم بطور خلاصه این نوع بازاریابی را توصیف کنیم باید بگوییم که عبارت از جذب مشتری به محصولات و خدمات و یا به وب سایت شرکت با استفاده از بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.
سه شنبه 21 شهریور 1396 - 12:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست
گروه وبمستران اسکینک

تعداد اعضا : 357 نفر