زمان جاری : پنجشنبه 28 تیر 1397 - 12:59 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
تعداد بازدید 18
نویسنده پیام
balavipourali
آنلاین

عضویت: 23 /8 /1394
محل زندگی: تهران
بازاریابی محتوایی
قبل ازهر چیزی به توضیح بازاریابی دیجیتال می پردازیم.
بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال که آن را با نام بازاریابی اینترنتی هم می شناسیم، به بازاریابی محصولات یا خدمات به وسیله تکنولوژی ها می گویند که بستر اصلی آن در اینترنت می باشد و تکنولوژی های تلفن همراه، تبلیغات دیداری و نمایشی و هر نوع بازاریابی دیگر که به دیجیتال مرتبط شود.
توسعه بازاریابی دیجیتال از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ تغییر کرده و برندها و کسب و کارها برای تبلیغات خود از تکنولوژی یاری گرفته اند.همانطور که تکنولوژی ها به طور فزاینده ای در حال رشد در زندگی ما می باشند، خیلی از مردم هم ترجیح می دهند که برای کسب اطلاعات از یک سرویس یا محصول از طریق دستگاه های دیجیتال این کار را انجام دهند تا به صورت حضوری به فروشگاه یا مکان مورد نظر بروند، به همین دلیل بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها مناسب تر و کارآمدتر به نظر می رسد.

تاریخچه
اصطلاح بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing ) برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ استفاده شد، اما در واقع ریشه این صنعت در اواسط دهه ۱۹۸۰ ریشه دارد و شرکت SoftAd بانی آن بود، سپس ChannelNet این تبلیغات را برای شرکت های خودروسازی گسترش دادند:به این صورت که مردم کارت هایی که در مجلات پیدا می کردند، برای کمپانی ها می فرستادند و آنها هم برای مردم فلاپی دیسک هایی که شامل فایل های چندرسانه ای معرفی انواع خودرو و تست رانندگی بود را برای مردم می فرستادند.
بازاریابی دیجیتال در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ پیچیده تر شد، در این سال ها ورود دستگاه های جدید به عرصه تکنولوژی باعث افزایش رشد و انفجار چشم گیر بازاریابی دیجیتال شد.البته آمارها در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ حاکی از آن بود که بازاریابی دیجیتال همچنان در حال رشد است.
به بازاریابی دیجیتال علاوه بر بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین، بازاریابی وب (Web Marketing ) هم می گویند که البته رایج ترینشان در اکثر کشورها بازاریابی دیجیتال می باشد.برای مثال در ایالات متحده آمریکا عبارت بازاریابی آنلاین بیشتر رواج دارد، در ایتالیا بیشتر با اسم بازاریابی وب می شناسند و در کشور خودمان بیشتر با همان اسم بازاریابی دیجیتال می شناسند.در هر صورت از سال ۲۰۱۳ به بعد این صنعت در حال رشد است و از آن به بعد همیشه این روند صعودی ادامه داشته است.
از سال ۲۰۱۰ رشد تبلیغات اینترنتی ۴۸درصد بود و در حال حاضر به طور سالیانه و میانگین ۴٫۵ تریلیون تبلیغ آنلاین انجام می شود.
رایج ترین تاکتیک ها و ابزار بازاریابی دیجیتال
ابزار
  • وبسایت[*]پست های وبلاگ[*]کتاب ها و مقالات آنلاین[*]ابزارهای تعاملی[*]کانال های شبکه های اجتماعی (لینکدین، توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام و…)[*]بروشور و بنرهای آنلاین[*]دارایی های نام تجاری (لوگو، فونت و…)
تاکتیک ها
بهینه سازی برای موتورهای جستجو(سئو)
پروسه ای که بر روی سایت شما برای دریافت رتبه بهتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو انجام می شود، که به موجب آن ترافیک ورودی بازدیدکنندگان به سایت افزایش می یابد.
بازاریابی ورودی
بازاریابی ورودی، اشاره به عملکرد قیف دارد؛ که به جذب، تبدیل و لذت بردن مشتریان از محتوا را دارد؛ که بدین منظور مشتریان بالقوه وارد سایت می شوند و سپس به دلیل وجود محتوای خوب سایت در آن ماندگار می شوند.
بازاریابی شبکه اجتماعی
عملیات هایی که برای معرفی و گسترش برند و محتوای کسب و کار و آگاهی عموم از کسب و کار در کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی انجام می پذیرد، که افزایش ترافیک ورودی به سمت کسب و کار و وبسایت شما را به دنبال دارد و باعث تثبیت و محکم تر شدن برند شما می شود.
بازاریابی کلیکی
روش این تبلیغات به این صورت است که با هر بار کلیک بر روی تبلیغات شما توسط کاربر، شما موظفید که هزینه ای را به ناشر یا همان سایتی که تبلیغ شما در آن قرار گرفته است پرداخت کنید.
بازاریابی ایمیلی
شرکت ها از بازاریابی ایمیلی برای حفظ ارتباط با مشتریان و طرفداران خود استفاده می کنند.ایمیل بیشتر برای معرفی محصول یا خدمتی جدید، تخفیف ها یا جشنواره ها و اطلاع رسانی های این چنینی صورت می پذیرد.
بازاریابی محتوا
تولید و ارائه محتوا برای معرفی و آگاهی بیشتر مردم از کسب و کار ما که بازهم رشد ترافیک و صد البته ماندگاری و وفاداری مشتری را برای ما در پی دارد.در ادامه مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا روی محور اطلاعات می چرخد.
به عبارتی دیگر، این سبک از بازاریابی به صورت به اشتراک گذاشتن اطلاعات آموزشی، سرگرمی، سیاسی و… می باشد که به خوانندگان کمک می کند تا زندگی خود را بهبود ببخشند و راجع به چیزی که می خواهند اطلاعات کسب کنند.
بازاریابی محتوا بیننده را مجبور یا تحریک به خرید محصول یا سرویسی نمی کند، بلکه او را در مسیری درست برای دریافت اطلاعات قرار می دهد که البته این اطلاعات می تواند مربوط به خرید و فروش هم نباشد و صرفا مربوط به دریافت اطلاعاتی محض باشد.بازاریابی محتوا استراتژی می باشد که به تولید محتوای ارزشمند، مرتبط و جذاب برای کابر توجه دارد که به صورت پیش فرض این محتوای ارزشمند باعث ماندگاری مشتری می شود و این مشتری به دنبال خود مزایای زیادی برای کسب و کار به همراه خواهد داشت.
بازاریابی محتوایی


امضا کاربر


سه شنبه 17 بهمن 1396 - 14:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست
گروه تلگرام سایت

تعداد اعضا : 400 نفر

چت با اعضا