زمان جاری : جمعه 25 آبان 1397 - 5:49 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
arvinkaren
آنلاین

ارسال‌ها : 4
عضویت: 19 /4 /1397
محل زندگی: تهران
باز خورد گرفتن از فرم های سایت

آزمون های کارایی هم میتوانند در همین راستا به کار گرفته بشوند
این تست چند روش مفید برای افزایش کارایی سایت بهتان پیشنهاد میدهد

نکته این آزمونها این است که میتوانید در همون حین که کاربر دارد از سایتتان استفاده میکند سایت را ارزیابی هم میکند
وقتی بعد از کار از تجربه کاربر ازش بپرسید معمولا جوابهای کوتاه و نادرست میگیرید
این روش آزمون به روشن شدن نکاتی که ممکن است در پرسشنامه ها یا روشهای دیگه به خوبی درک نشوند کمک میکند
بعضی از ابزارهای معروف در این زمینه CrazyEgg و Peek و Userfeel هستند
نتایج هر سه ارزشمند است در واقع همه کسب و کارها باید از کاربرهای واقعی برای تست سایتشان استفاده کنند


اگه جایی روی سایتتان برای نظرات مشتریها ندارید باید بعد از خواندن وبلاگ ما دست به کار شوید
گرفتن این بازخوردها برای بهبود تجربه کاربری سایت فوق العاده ارزشمند است
مشکل اینجاست که بیشتر کاربرها راهشون را کج نمیکنند
به خصوص اگر به نظرشون زیاد مهم نیاید
به ندرت پیش میاد کاربری داوطلبانه یه ایمیل بفرسته و یه سری مسائل رو باهاتون درمیون بگذارد
هرچه دعوتنامه های بیشتری برای پر کردن فرم بفرستید احتمال اینکه به نکات مشترکی بین مشتریها برسید بیشتر میشود
اما یک سری مسائل مهم رو باید در نظر داشته باشید
اگر هدف بازخورد رو دقیق به کاربرها توضیح بدید، همون اطلاعاتی عایدتان میشود که میخواستید
فرمها باید کوتاه باشند
و آخر اینکه از افرادی که وقت گذاشتن و فرمتان را پر کردند تشکر کنید


یک روش دیگر برای جمع آوری بازخورد، نظرسنجی است
براحتی هم به کاربرها فرستاده میشود و نتیجه گیری میشود

ضمنا خیلی مهمه که از فرم نظرسنجی مناسب استفاده کنید
نظرسنجی های بلند رایج ترند
میتوانید برای ساخت نظرسنجیتان از سایت Survey Monkey استفاده کنید
با این پلتفرم همه چیز دست خودتان است نوع سوالات و تعداد سوالات. میتوانید نظرسنجیتان را با فهرست مشتریهاتون یا تو صفحات شبکه های اجتماعیتون هم به اشتراک بذارید
با نظرسنجی های درون سایت احتمالا اطلاعات کمتری بتوانید جمع کنید اما تعداد افراد بیشتری به شما جواب خواهند داد

صرف نظر از اندازه نظرسنجی، سعی کنید فقط سوالاتی بپرسید که به پیشبرد اهداف کلیدیتون کمک میکند
جمله بندی سوالها هم خیلی مهم است پس سعی کنید سوالهای مستقیم بپرسید و جواب رو محدود نکنید تا بتوانید بهترین نتایج رو بدست بیارید

ایمیل

منبع:
www.sitedesign.joomir.com
روش ارتباط و بازخورد گرفتن از مشتری
شنبه 23 تیر 1397 - 11:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست
گروه تلگرام سایت

تعداد اعضا : 400 نفر