نقل قول از logo_design
همانند هویت شخصیتی شما، که شما را منحصر به فرد میکند، هویت بصری برند هم چاشنیای از کسب و کارتان است و شما را از هر شخص و یا شرکتی دیگری که در تجارت همنام شماست، جدا خواهد کرد. طراحی هویت بصری نیز چیزی است که به شرکت شما شکل میدهد. اما دقیقا هویت بصری چیست؟ و چگونه میتوان یک هویت بصری بی نقص ساخت؟ چه چیزهایی باید برای آن طراحی کرد؟ و چگونه باید یک هویت بصری قوی ساخت که کسب و کار شما را به یک سطح بالاتر ببرد؟
شعار تبلیغاتییکی
از مهم ترین فاکتور های ماندگار شدن در ذهن مشتری میباشد. ما در دوره ای
زندگی می کنیم که برندهای کوچک و بزرگ از شعارهای تبلیغاتی برای پابرجایی
برند خود استفاده می کنند. شعار تبلیغاتی هسته ی اصلی و زیر بنای برند می
باشد. شعارهای بسیاری از شرکت های مختلف شنیده می شود؛ اما
بهترین شعارهای تبلیغاتی آن هایی هستند که به هسته اصلی برند اشاره دارند. انتخاب کردن یک متن تبلیغاتی مختصر و مفید، بسیار سخت است.
اینکه بتوانید یک محتوای احساسی نسبتا طولانی را در چند کلمه خلاصه کنید،
کاری بسیار سخت و زمانگیر است که هر کسی از عهدهی آن بر نمیآید. این در
واقع همان کاری است که شعارهای تبلیغاتی انجام میدهند؛ یک پیام کامل را در
چند کلمه خلاصه میکنند.
ب