زمان جاری : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 11:41 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
siiiiimiiin
آنلاین

ارسال‌ها : 7
عضویت: 15 /10 /1400
تشکر شده : 1
تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
از آنجایی که اینستاگرام به یک پلتفرم آنلاین برای کسب و کارها تبدیل شده، تولید محتوا در اینستاگرام نیز نقش مهمی در رونق کسب و کارها ایفا می‌کند. بنابراین مشاغل برای تولید محتواهای لازم برای اینستا مانند تصویر، فیلم و متن نیاز به یک متخصص که فضای تجاری اینستاگرام را بشناسد و با چگونگی رونق کسب و کارها در این فضای مجازی آشنا باشد، دارند. تولید محتوا اینستاگرام که در کپشن هر پست قرار می گیرد باید خصوصیاتی داشته باشد که این متخصص به آنها واقف است؛ مانند چگونگی درج هشتگ‌ها.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک عکس و فیلم است. استفاده اصلی از این شبکه، از طریق موبایل و تبلت صورت می‌گیرد. تولید محتوا در اینستاگرام بصورت‌های مختلفی از جمله: تولید محتوای تصویری، تولید اینفوگرافیک، تولید محتوای متنی، تولید پادکست و محتوای توضیحات محصول انجام می‌پذیرد. این یک فرصت طلایی برای کسب و کارها است تا بتوانند محتوا و خدماتشان را به صورت‌های مختلف به نمایش بگذارند به گونه‌ای که از دید مخاطبان جذاب باشد. بیش از 1/3 کاربران اینستاگرام، از این پلتفرم برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند که با بیش از 800 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام، این عدد چشمگیری خواهد بود.

تعرفه تولید محتوای فارسی در وب سایت فارس محتوا، بر اساس تعداد کلمات و نوع محتوا (عمومی یا تخصصی) متغیر است. اما تعرفه تولید و ترجمه محتوای انگلیسی به ازای هر نوع متنی ثابت است.
مزایای تولید محتوا برای اینستا در کسب و کارها
• محصولات و خدماتشان را به صورت بصری به نمایش بگذارند
• داستان‌های تصویری حول برندشان تولید کنند
• پل ارتباطی با مخاطبان علاقه‌مند ایجاد کنند
• علایق و سلایق مشتری‌ها را بشناسند

با تولید محتوا اینستاگرام، شما این فرصت را پیدا می‌کنید که خدمات خود را برای مشتریان بالقوه به نمایش بگذارید و مشتریان جدید را جذب کنید. همچنین تولید محتوای جذاب در اینستاگرام می‌تواند در شناساندن برند شما نیز موثر باشد.
بهترین روش تولید محتوا اینستاگرام
شاید اینطور به نظر برسد که پاسخ به این سوال کار آسوده‌ای باشد اما در حقیقت به همین راحتی‌ها نیست. روش تولید محتوا برای اینستاگرام زیاد است که شما بایستی انواع مختلف را بصورت آزمایشی امتحان کنید و بازخورد آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. با این حال در این قسمت لازم می‌بینیم بصورت کلی، در مورد استراتژی محتوا در اینستاگرام کمی توضیح دهیم شاید برای شما عزیزان مفید واقع بشود.

در ابتدا مخاطبین بیزینس مورد نظر را مشخص کنید.
سپس باید بررسی بشود که برای کسب و کارتان چه محتوایی مناسب‌تر است و از طرفی مخاطبین شما چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند. بدین صورت، موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام را بهتر شناسایی خواهید کرد.
بدین صورت می‌توانید سلیقه آنها را بهتر بشناسید و متناسب با علایق آنها محتواهای خود را تولید کنید. برای این کار می‌توانید به سراغ رقبای خود و بیزینس های مشابه رفته و پست‌های موفق را بررسی کنید.
قدم آخر که باعث پیشرفت شما و دیده شدن هر چه بیشتر شما می‌گردد؛ منحصر به فرد بودن و خاص بودن شما می‌باشد.
در رابطه با تولید محتوا در اینستاگرام توصیه می‌کنیم تا جای ممکن از رقبای موفق خود الگو برداری کنید اما به هیچ عنوان مطالب و محتوای آنها را کپی نکنید (حتی با کسب اجازه!) زیرا علاوه برا اینکه به مذاق مخاطبین باهوش امروزی خوش نمی‌آید، الگوریتم های اینستاگرام هم پست‌های کپی شده را به راحتی تشخیص داده و اعتبار بسیار پایینی به آنها می‌دهند که باعث افت اینگیجمنت ریت شما خواهد شد. پس با بررسی‌های لازم، خودتان ایده تولید محتوا برای اینستاگرام را بدهید.
توصیه هایی جهت تولید محتوای با کیفیت در اینستاگرام
یک تقویم محتوایی منظم برای انتشار محتواهایتان داشته باشید:
یک برنامه کتبی زمان‌بندی شده است که معمولاً برای مقالاتی که می‌خواهیم در آینده منتشر کنیم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول شامل محتواهایی است که قرار است به زودی انتشار یابند و هم چنین شامل به روزرسانی تاریخ انتشار مقالات قدیمی، تبلیغات از قبل برنامه‌ریزی شده و به روزرسانی محتواهای موجود است.

جهت طراحی، از قالب‌ها و فرمت‌های مختلف استفاده کنید:
در صورتیکه تولید محتوا در اینستاگرام شما فرمت نامناسبی از نظر ظاهری داشته باشید، اولین شانس جذب مخاطب را از دست می‌دهید. بنابراین این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در طراحی پست و استوری خود به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

از نرم افزارهای ساده و کاربردی تولید محتوا استفاده کنید:
امروزه با پیشرفت اسمارت فون ها می‌توان بسیاری از نرم افزارهای کاربردی را در گوشی همراه خود تحت اختیار داشت و با طی چند مرحله نچندان سخت طراحی محتوای نسبتا حرفه‌ای را انجام داد.
برخی از این نرم فازارها عبارتند از:

اینشات inshot
اسنپ سید Snapseed
پیکس آرت picsart
ویسکو vsco
از مدیاهای با کیفیت استفاده کنید (ویدیو، عکس و…):
بهترین راه برای جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام این است که به جای انتشار ویدیو و تصاویر متعدد، تنها بر روی کیفیت آنها کار کنیم تا مخاطبین ما را به عنوان یک صفحه حرفه‌ای بشناسند که علاوه بر لذت بردن از محتوا، به ما اعتماد کنند.

کپشن کاربر پسند بنویسید:
توجه کنید کپشن‌هایی که برای پست‌های خود می‌نویسید، نشان‌دهنده هویت برند شما است در نتیجه لازم است در نوشتن و انتشار آن دقت کافی را به خرج دهید. یک کپشن اینستاگرام خوب و با کیفیت می‌تواند در جذب مخاطبان شما تاثیر زیادی داشته باشد و توجه آنها نسبت به محتوای شما را چند برابر کند. دقت داشته باشید که برای بهتر دیده شدن محتوایتان لازم است در متن کپشن حتما از هشتگ های مرتبط با موضوع کسب و کارتان استفاده کنید.

حتما از قابلیت استوری اینستاگرام و IG TV اینستاگرام استفاده کنید:
قابلیت استوری و IG TV جزو ابزار نسبتا جدید تولید محتوا در اینستاگرام است که جهت کامل‌تر شدن این نرم افزار محبوب به آن اضافه گردیده‌اند. هر کدام از آنها مزیت‌های منحصر به فرد خود را دارند که بهتر است حتما از آنها استفاده کنید.

کمپین تبلیغاتی UGC جذاب راه بیندازید:
این کمپین‌ها در واقع در جهت تشویق کاربران برای تولید محتوا برای بیزینس ما اجرا می‌شوند که محتوای آن به محتوای کاربرساز نیز شناخته می‌شود. UGC آنقدر اهمیت دارد که حتی می‌تواند در سطح کلان و تصمیم ‌گیری‌‌های بزرگ شما نقش بسیار زیادی داشته باشد. این کمپین‌ها مانند بمب عمل می‌کنند و به یکباره تاثیر فوق‌العاده ای در صفحه کسب و کار شما خواهند داشت!

از طریق اینفلوئنسر ها تبلیغات انجام دهید:
هم خودمان و هم اطرافیانمان قطعا در اینستاگرام چند اینفلوئنسر را فالو کرده و حتما مطالب منتشر شده توسط آنها را دنبال می‌کنیم. این عزیزان مرکز توجه بسیاری از کاربران ایستاگرام قرار دارند که همین موضوع باعث می‌شود تبلیغاتی که برایمان انجام می‌دهد به افراد زیادی نشان داده شود و به این ترتیب کسب و کار ما شناخته شود.
چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 17:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از siiiiimiiin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hasanninja &
gandom3
آفلاین



ارسال‌ها : 7
عضویت: 17 /11 /1400
محل زندگی: تهران
پاسخ : 1 RE تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
یکشنبه 17 بهمن 1400 - 09:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
seied
آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 25 /2 /1395
محل زندگی: مشهد
سن: 20
شناسه یاهو: movoto
تشکرها : 204
تشکر شده : 143
پاسخ : 2 RE تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
عالی
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 05:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
seied
آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 25 /2 /1395
محل زندگی: مشهد
سن: 20
شناسه یاهو: movoto
تشکرها : 204
تشکر شده : 143
پاسخ : 3 RE تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
یه سوال من بعد سه سال اومدم اسکینک چرا اینجا اینقدر فرق کرده پس کو اونهمه اعضای فعال قدیم
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 05:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
seied
آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 25 /2 /1395
محل زندگی: مشهد
سن: 20
شناسه یاهو: movoto
تشکرها : 204
تشکر شده : 143
پاسخ : 4 RE تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
هنوز ازینجا مال سید احمده؟
چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 05:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
hasanninja
آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 14 /4 /1401
تشکرها : 7
تشکر شده : 1
پاسخ : 5 RE تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟
عالی بود. توی این چند سال هم اینستاگرام رشد زیادی داشته هم برنامه های تولید محتوا. خود من چند نفر رو میشناسم که با یه سیستم معمولی چند تا پیج رو میچرخونن و براشون تولید محتوا انجام میدن.
جمعه 17 تیر 1401 - 20:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست