موضوع :
اسکریپت ,
مدیریت کاربران ,
زمان: 1398/12/17
دانلود اسکریپت WorkGo SaaS – Lead and Project Management Tool

بررسی اجمالی
WorkGo یک نرم افزار مدیریت پروژه است که سهولت در نگه داشتن زبانه پیشرفت پروژه را تسهیل می کند. با تخصیص منجر به مشتری های مربوط ، نگهداری پروژه ها آسان تر می شود. با استفاده از این ابزار موثر مدیریت پروژه با مدیریت سرب و فروش ، به یک گردش کار واضح و کارآمد دست یابید. با یک نسخه SAAS برنامه هایی را با استفاده از ورود فوق العاده مدیر ایجاد کنید.
WorkGo SaaS - ابزار مدیریت و مدیریت پروژه - 5
از WorkGo SaaS چه انتظار دارید - ابزار مدیریت و مدیریت پروژه
داشبورد بصری جذاب برای درک فعالیت های تجاری
محدودیت در مجوزهای مشتری و کاربر
انتخاب نقش های مختلف برای کاربران با انتخاب مجوزها در ماژول های مختلف
سهولت در تعیین مشتری برای سربهای تولید شده
روش چک لیست برای دستیابی به کار با ایجاد نقاط عطف
نگهداری یادداشت های شخصی برای مراجعه آسان
مدیریت فاکتور و هزینه های چندین پروژه به همراه مشتری
در دسترس بودن به چندین زبان ، آن را به ابزاری در سیستم عامل های جهانی تبدیل می کند
مدیریت هیئت مدیره Kanban برای مدیریت هدایت و وظایف
ارز را مطابق نیاز و همچنین تنظیم پروفایل شرکت برای اهداف فاکتور اضافه کنید
پرداختهای خود را با درگاه پرداخت نوار انجام دهید
ویژگی های برجسته WorkGo SaaS - ابزار مدیریت و سرب و پروژه
برنامه هایی را ایجاد کنید و پرداخت کنید - یک ویژگی خاص SAAS
با یک ورود فوق العاده مدیر ، برنامه هایی را ایجاد کنید که برای مدل تجاری شما امکان پذیر باشد. قیمت مناسب و مدت زمان مناسب برای برنامه ایجاد شده را انتخاب کنید. شما می توانید کاربر ، مشتری و حداکثر تعداد پروژه ها را اختصاص دهید. با استفاده از دروازه پرداخت نوار پرداخت را دریافت کنید. در صورت عدم تمدید برنامه پس از انقضا ، این طرح غیرفعال می شود.
داشبورد کارآمد
با یک لیست یادآوری در مورد پرداخت های برتر ، پروژه ها و وظایف یک سازمان ، یک مرور کلی در مورد کل موارد دریافتی ، پروژه ها ، فاکتورها و کارمندان دریافت کنید. نمودار اجمالی کار ، دستاوردهای هفتگی کار را نشان می دهد در حالی که یک نمودار پای پروژه ، وضعیت بصری پروژه های مختلفی را که توسط یک تجارت کسب می شود ، می دهد.
چند کاربره و چند مشتری
در معاملات مختلف چندین کاربر تعیین کنید. با تعیین مجوزها می توانید نقش ها را به آنها اختصاص دهید و دسترسی آنها را به پارامترهای خاصی کنترل کنید. چندین مشتری را در همان معامله اختصاص دهید. بنابراین ، ویژگی چند کاربره ، چند مشتری سهولت مدیریت معامله را تسهیل می کند.
با اختصاص نقش ها و محدود کردن مجوزها ، کاربران و مشتری ها را اضافه کنید
کاربران جدیدی ایجاد کرده و با اختصاص دادن نقش به آنها ، دسترسی آنها به پارامترهای خاص را کنترل کنید. به همین ترتیب ، با اجازه دادن به مجوزهای انتخاب شده ، می توانید دسترسی مشتری به پروژه ها را محدود کنید. بنابراین ، کاربران و مشتریان می توانند در محدوده تعیین شده به پروژه دسترسی پیدا کنند.
مدیریت سرب بر اساس مشتری
انواع مختلف تولید شده را از طریق مراحل چندگانه سیستم Kanban Board مدیریت کنید. مشتری و کاربر را در سرب مربوطه اختصاص دهید و لیستی از منابع تولید سرب را انتخاب کنید. یادداشت های مهم را انجام دهید و قیمت یک سرب سرب را ثابت کنید.
مدیریت هزینه
هزینه های جدید را با انتخاب از دسته های مختلف در معاملات داده شده مدیریت کنید. کاربر را به هزینه اختصاص دهید و یک برگه واضح را بر روی مبلغ و تاریخی که هزینه معین در آن اتفاق افتاده است نگه دارید. یک پرونده می تواند برای اثبات مدارک ضمیمه شود. در صورت بروز هرگونه تغییر ، هزینه های موجود را به روز کنید.
مدیریت پروژه
ایجاد پروژه های جدید
با اختصاص کاربران و بودجه به آن ، پروژه های جدیدی را بر اساس سرب تولید شده ایجاد کنید. مهلت تعیین شده برای پروژه انتخاب شده را تعیین کنید. برای جلوگیری از سردرگمی ، برچسب ها و توضیحات مفصل محصول را اضافه کنید.
مدیریت کارها
چندین کار از همان پروژه را از طریق سیستم بورد Kanban مدیریت کنید. با تعیین اولویت و موعد مقرر ، کارهای جدیدی را در نقاط عطف ایجاد کنید. برای اندازه گیری پیشرفت کار ، یک لیست چک ایجاد کنید. فایلهای مهم را پیوست کنید و نظرات خود را اضافه کنید.
نمای کلی پروژه
دقت عددی را در بودجه و هزینه پروژه به همراه نمایش آماری از پیشرفت ، کارها و روزهای باقیمانده دریافت کنید.
وضعیت پروژه را با یک منوی کشویی ساده تغییر داده و نقاط عطف را در یک پروژه خاص ایجاد کنید. کاربران را اضافه کنید و مجوزهای مشتری را محدود کنید. پرونده های اصلی را بارگذاری کرده و یک برگه فعالیت پروژه را نگه دارید
مدیریت فاکتور
با اختصاص موعد مقرر و نرخ مالیات ، یک فاکتور برای پروژه ها ایجاد کنید. فاکتورهای موجود را با اضافه کردن موارد اضافی ویرایش کنید. پرداخت ها را از طریق حالت های پرداخت موجود اضافه کنید. نرخ مالیات را مطابق با استانداردهای شرکت مدیریت کنید.
مدیریت هزینه
هزینه های جدید را با انتخاب دسته های مختلف در مورد پروژه مدیریت کنید. کاربر را به هزینه اختصاص دهید و یک برگه واضح را بر روی مبلغ و تاریخی که در آن هزینه مشخص شده است ، نگه دارید. یک پرونده می تواند برای اثبات مدارک ضمیمه شود. در صورت بروز هرگونه تغییر ، هزینه های موجود را به روز کنید.
تنظیم شرکت
تنظیمات سیستم خود را با اضافه کردن ارزهای خود و انتخاب نمادها و موقعیت های آنها ، سفارشی کنید. چ

1043
امتیاز : |
|
نتیجه : 3 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز :6
6
| |
نظرات : 0 تا
بازدید : بار