زمان جاری : جمعه 11 خرداد 1403 - 12:08 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
bahannik
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 27 /6 /1397
معرفی کامل گوشی سامسونگ گلکسی j6

معرفی کامل گوشی سامسونگ گلکسی j6








مشخصات کلی
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
وزن 154 گرم
ساختار بدنه پلاستیک
پردازنده
تراشه Exynos 7870 Octa
تراشه مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53
پردازنده ‌ی گرافیکی Mali-T830 MP1
حافظه
حافظه داخلی 32 گیگابایت
مقدار RAM 3 گیگابایت
قابلیت نصب کارت حافظه
صفحه نمایش
نوع Super AMOLED
اندازه 5.6 اینچ
رزولوشن 720x1480
دوربین
دوربین 13 مگاپیکسل
فیلمبرداری 1080p@30fps
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل Android 8.0 (Oreo)
سایر مشخصات
ظرفیت باتری Non-removable Li-Ion 3000 mAh battery

گلکسی سامسونگ J6 و توانایی دسترسی به آن

موبایل هوشمند با بودجه تازه سامسونگ، با دو تغییر به بازار می آید. رم 4 گیگ و حافظه رام 64 گیگا بایت با هزینه 16.400 Rs است درحالیکه همتا و همانـند ارزان تر آن با رم 3 گیگ و حافظه 32 گیگابایت، 13.990 Rs قیمت گذاری شده است.

به صورت آن لاین، موبایل به شیوه انحصاری از طریق FlipKart در دسترس خواهد بود وقتی که در 23 می برای فروش، ارائـه می گردد. به شیوه آف لاین، گلکسی سامسونگ J6 در همـه فروشگاه های سامسونگ و فروشگاه های شرکای آن ها، در دسترس خواهد بود.

تاکنون ما به دنبال چه بودیم

اگر شما یک موبایل تمایل داریـد که به آسانـی با کف دست شما، بدون کشیدگی انگشتان شما، تناسب دارد؛ بعـد این گوشی، آن چیزی است که شما توانایی دارد در ذهن داشته باشید. گلکسی سامسونگ J6 یک موبایل نیست که با یک صفحه بزرگ، یا دوربین دوگانه یا حتی شیار نوع آیفون X تبلیغ گردد.

موبایل کوچک ترو تمیز که دست کم گرفته شده است؛ یک سازه درجه یک و فشرده دارد. و باآنـکه انـدازه 5.6 اینچی خود، احساس نمی گـردد که سست و بی دوام است. شما فریب خواهید خورد تا آن را بادوام بنامید چنان چه مشخص نباشد که پشت آن از پلاستیک، تهیـه شـده است.

درکل، آن عملی است. نه چندان بزرگ، نه چندان کوچک، درحالیکه فقـط میزان درستی که در جیب شما به آسانـی قرار می گیرد را می سنجد.

حال، اجازه دهید دربـاره "نمایش نامحدود گوشی" حرف نماییم. گلکسی سامسونگ J6، یک صفحه نمایش Super-AMOLED (S-AMOLED) با رزولوشن 720 x 1480 را قوی کردن می بخشد. در مدت کوتاهی که ما موبایل را در اختیار داریم؛ رنگ ها واضح و زنده می باشند و کنتراست، مناسب است. آن یک مشخصه flagship است که شما طبیعتا در یک تلفن به صرفه از منظـر بودجه ای نمی بینید .

ضمناً ، افـراد علاقمند به موسیقی خواهندتوانـست یک نفس راحت بکشند. جک 3.5 میلی متری، آن را بر روی هدفون جدیدی، تولید نمـوده است. جفت هدفون های خود را می توانید بدون خرید آداپتور یا یک هدفون بی سیم دیگر، وصل نمایید.

با پرداختن به آنچه که در موبایل وجود دارد؛ واسط کاربری خود سامسونگ (UI) بر بالای اندروید اورئو 8.0، لایه بندی شده است و تاکنون، کارکرد موبایل خوب بوده است. آن نشانه ای از تاخیر یا آسیبی به فریم و اسکلت را نشان نداده است.

شما می توانید با مشخصه کشوی نرم افزار در اندروید 9.0 از به هم ریختگی صفحه اصلی، خلاص شوید. آن حقیقتا همانـند به کشوی نرم افزاری است که شما در موبایل ای اندروید on Stock در می یابید؛ به جز دربـاره پنجره جستجوی گوگل، به جای آن یک نوار جستجوی نرم افزار، وجود دارد.

مشخصه هایی که باید خود را تاییـد نمایند.

در شرایط معمول، نبود پورت نوع- C USB، توانایی دارد ناامیدکننده باشد؛ ولی با در نظـر گرفتن اینکه the Galaxy A6 Plus، هـم مشخصه پورت را ندارد؛ درحالیکه هزینه آن 25.990Rs است؛ چندان جای تعجب نمی باشد.

ضمناً ، موبایل های هوشمند اقتصادی، یک Exynos 7870 را دارند که کم و بیش، تراشه سطح داخل ی است. هرچند، ما فرصت نداشتیم تا آن را کاملا ارزیـابـی نماییم؛ جای تردید وجود دارد که موبایل قادر خواهد بود تا با وظیفه های گسترده قدرت هـم رو به رو گردد. توانایی دارد در وقـت بازی با برنامه های گیم با گرافییک سنگین، نکات ی رخ دهند.

ولی حداقل دوربین زیبا است درسته؟ خب، ... شما تا چه میـزان می توانید از یک لنز 13 مگا پیکسلی، انتظار داشته باشید؟ آن تحت شرایط نور خوب- به میـزان ضـروری خوب عمل می کند ؛ ولی ما حقیقتا تردید داریم چطور موبایل در شرایط نور کم عمل خواهد کرد. به نظـر نخواهد رسید ثبات تصویر نیز به شیوه داخلی یا سایـر مسائـل وجود داشته باشد؛ که در وقـت کوشش بر گرفتن عکس از یک هدف در حال حرکت، مسئله ایجاد می نماید.

از طرف دیگر، به نظـر می رسد دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی، توانمندتر باشد. بازتولید رنگ آن، درست است درحالیکه به شما اجازه خواهـد داد تا سطح زیبایی که تمایل داریـد اعمال نمایید را گزینش نمایید . مورد بعدی، جهت حفظ عکس های جهت ممانعـت از پردازش بالا، حایز ارزش است.

درانتها ، گوشی، باتری 3000 میلی آمپر ساعت دارد که به شیوه ایده آل، باید برق موبایل را در یک روز، تامین نماید. تحت کاربرد موبایل با نور، باتری به مدت 48 ساعت کامل، کار می کند ؛ ولی نمی توان از آن جهت برقراری ارتباط یا فرستادن اس ام اس استفاده کرد. یک آزمایش کاربرد گسترده، نشان خواهـد داد توانایی دارد عمر واقعی باتری، درست و واقعی باشد.
سه شنبه 27 شهریور 1397 - 14:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست