زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 6:34 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
skinak
آنلاین

ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت خرداد 95
حريم شخصي :

اطلاعات کاربران نزد ما محفوظ است و فقط در صورت درخواست کتبي مراجع يا مراکز قانوني دولتي ارائه خواهد شد.



1- قوانین ثبت نام:

1-1: تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند . در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد . نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت .
2-1: لطفا در هنگام ثبت نام ایمیل مربوط به خود را به صورت صحیح وارد نمائید و از وارد نمودن آدرس ایمیل های نامعتبر خودداری فرمائید. زیرا ایمیل های اطلاع رسانی سایت ، ایمیل های فراموشی پسوورد ، اهراز هویت کاربر ، اشتراک های انجمن و ..... به آدرس ایمیل ثبت نامی ارسال خواهند شد.( پس از ثبت نام لینک فعالسازی اکانت به ایمیل شما ارسال می شود )
3-1: پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا تیم مدیریت سایت وجود نخواهد داشت.
4-1: لطفاً از ایجاد بيش از يک حساب کاربری در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب کاربری از طرف يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
5-1: ایجاد نام کاربری مشابه نام های کاربری مدیران سایت ، کاربران ویژه و عضو ها قدیمی سایت و سوءاستفاده از این قبیل نام ها مجاز نمی باشد و در صورت شکایت دیگر کاربران به تشخیص تیم مدیریت برخورد لازم انجام خواهد شد.
6-1: در صورتی که به هر دلیل حساب کاربری قبلی شما در سایت ، توسط مدیران مسدود شده است از ثبت نام مجدد با اطلاعات جدید خودداری فرمائید.( در این زمینه می توانید از طریق قسمت "تماس با ما" و با ایمیل مدیریت سایت پیگیر اکانت قبلی خود باشید.)




2- قوانین عمومی :

1-2: انجمن اسکینک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است .لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در سایت ، به مسايل و قوانين کشور ، و نیز پرهیز از بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در " فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) "دقت لازم و کافی را مبذول فرمائید. و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.مدیران انجمن کلیه مطالبی که به نوعی دربردارنده مطالب فوق باشد را حذف و دسترسی کاربر خاطی را محدود خواهند کرد.
2-2: ایجاد هر گونه بحث مغایر با موضوع اصلی سایت همانند دين، مذهب ، سياست و مقدسات اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده دسترسی کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
3-2: جهت ارسال پست و تاپیک و نیز هر گونه مطلب و پیام حتما از زبان شیرین پارسی استفاده نمائید.ارسال به صورت فینگلیش ، انگلیسی و سایر زبان ها و کاراکتر های بیگانه مجاز نمی باشد.
4-2: رعایت ادب و احترام به کاربران و مدیران سایت و استفاده از کلمات مناسب و مودبانه جهت ارسال هر نوع مطلبی در سایت ضروری می باشد.بدیهی است در صورت مشاهده عدم رعایت این بند از قوانین با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
5-2: لطفا در هنگام ايجاد تاپيک يا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن هاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد . در صورت عدم رعایت این بند از قوانین برای اولین بار تاپیک حذف خواهد شد و در صورت تکرار ، علاوه بر حذف ، اخطار تخلف نیر برای شما ثبت خواهد شد.
6-2: کاربران مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند. اين موضوع مي بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد. در غير اينصورت در حالتي که کاربر جديد باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مجدد اين موضوع توسط کاربران ، بدون در نظر گرفتن جدید و قدیم بودن ، برخورد جدي خواهد شد. از انتخاب عناويني از جمله "كمك" ، "تورو خدا كمكم كنيد" ، "خيلي مهم" ، "هر كي ميتونه جواب بده" ، "نياز به پاسخ فوري" ، "يك برنامه" ، "چطوري ميتونم" ، "كرك برنامه" و مواردی از این قبیل جدا خودداري نماييد ، در غیر این صورت طبق قوانين با شما بر خورد خواهد شد.
7-2: کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد .
8-2: لطفا از ارسال تاپيکهاي تکراري جدا خودداري فرماييد. قبل از ايجاد تاپيک جدید و يا طرح سوال با استفاده ازگزينه جستجو از عدم وجود مطلب مورد نظر در انجمن ها مطمئن شويد. ایجاد یک تاپیک در بخش های مختلف به صورت تکراری اکیدا ممنوع می باشد.
9-2: لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري در تاپیکها خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث ایجاد مزاحمت برای كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت مسدود خواهد شد.
10-2: لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. در نظر داشته باشید سایت دارای بخش های آموزشی است و امکان مطرح شدن سوالهای ابتدایی از طرف کاربران وجود دارد.لذا ارسال پستهای تمسخر آمیز ، دلسرد کننده و موارد مشابه ممنوع می باشد.
11-2: لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد.
12-2: سواستفاده از امکانات سایت مانند پیغام خصوصی ، پیغام بازدیدکننده ، ارسال پست و تاپیک در انجمن ها ، پروفایل کاربران و .... جهت ارسال اسپم های تبلیغاتی ، دعوت برای پیوستن به گروهها ، سایتها و انجمنهای متفرقه ، دعوت برای خرید / فروش هر گونه کالا و محصول ، سرویس ، خدمات ، و ...... اکیدا ممنوع می باشد.( فعالیتهای تجاری تنها در بخش فروش سایت و با رعایت قوانین بخش فوق مجاز می باشد).
13-2: در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ، مديران و مسئولان سايت ، با كاربر متخلف برخورد جدی خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد .
14-2: مباحث مربوط به Hack (از ديد منفي) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد. تنها موارد مثبت ، برنامه ها و آموزش موارد امنيتي سيستم و مقابله با هكران و موارد مشابه که براي کاربران مفيد واقع شود، مجاز است. در صورت عدم رعایت این بند از قوانین دسترسی اکانت خاطی به انجمن مسدود خواهد شد.( قرار دادن اطلاعیه هک ، اطلاع رسانی در این زمینه نیز شامل موارد فوق است )
15-2: نام کاربري شما تنها متعلق به شماست. از به اشتراک گذاري حساب خود پرهيز کنيد. در غير اين صورت مسئوليت تخلفات بر عهده شما بوده و در این زمینه هیچ دلیل و توجیهی پذیرفته نخواهد شد.
16-2: لطفاً در صورتي که پاسخ سوالی را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ شدن آن ارسال شود پرهیز کنید. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد با رعایت قوانین تاپیک جدید ایجاد نمائید.
17-2: مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و در قبال موارد جانبی آنها از جمله سالم و کارآمد بودن ، آلوده نبودن به ویروس ، تروجان ، فایل های جاسوسی ، کدهای مخرب و ..... هیچ گونه مسئولیتی بر عهده اسکینک نمی باشد. ( پیشنهاد می کنیم در صورت دریافت هر گونه فایل در محیط اینترنت قبل از استفاده به وسیله برنامه های آنتی ویروس ، آنتی تروجان و برنامه هایی از این قبیل به صورت دقیق آنرا مورد برسی قرار دهید).
18-2: در صورت مشاهده قرار گیری فایل های آلوده ، مخرب و مشکوک توسط کاربران در انجمن ، بدون اخطار قبلی مطلب فایل فوق حذف و در صورت تشخیص تیم مدیریت ، اکانت کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
19-2: براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمن ها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريق ديگري ارتباط داشته باشيد اسکینک هيچ گونه مسئولیتی در قبال ایجاد مشکلات احتمالی بعدی بر عهده ندارد.
20-2: چناچه اعمال مدیریتی ( حذف ، ویرایش ، انتقال ، قفل ) بر روی تاپیک ، پست ، پیغامهای موجود در درپروفایل و ... توسط مدیران اعمال شد در صورت نیاز جهت اطلاع از علل این امر و یا وجود سوال در این زمینه به صورت خصوصی با مدیر مربوطه در ارتباط باشید (در صورت مطرح کردن موضوع به صورت عمومی در قالب تاپیک ، پست و ... ، موارد سریعا حذف خواهد شد و پیگیری های بعدی شما حتی به صورت خصوصی پاسخ داده نخواهد شد . )
21-2: در صورت مشاهده موارد خلاف قوانین ، مورد را از طریق دکمه "گزارش پست خلاف" و یا پیغام خصوصی به مدیران انجمن مربوطه جهت بررسی ارجاع دهید.هر گونه برخورد شخصی کاربر به جای تیم مدیریت و تصمیم گیری در این زمینه مجاز نخواهد بود و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
22-2: هر گونه استفاده ابزاری از امکانات "گزارش پست خلاف " و "تشکر" اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده این مورد ، کاربر متخلف از امکانات فوق محروم خواهد شد.
23-2: در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز ، توهين آميز ، مطرح نمودن منازعات و مشکلات شخصی ، موارد اعتراض و انتقاد آمیز در رابطه با کاربران و یا تیم مدیریت در انجمن ها ، مطلب فوق سريعا حذف و در صورت تکرار مجدد برخورد لازم و کافی با کاربر خاطی انجام خواهد شد.
24-2: ارسال هر گونه پست نامرتبط که به نوعی سبب انحراف تاپیک از موضوع اصلی خود شود مجاز نمی باشد و در صورت تشخیص تیم مدیریت ، پست های نامرتبط حذف خواهند شد و برخورد لازم با کاربران خاطی انجام خواهد شد.استارتر تاپیک در صورت مشاهده موارد فوق تنها مجاز به ارسال گزارش به مدیران انجمن می باشد و هر گونه بحث و برخورد با کاربران خاطی ممنوع می باشد.
25-2: لطفا در جهت حفظ نظم و آرامش و رعایت حقوق دیگر کاربران لطفا هر گونه انتقاد ، منازعات ، مشکلات و نظرات شخصی خود در خصوص یک کاربر و فعالیت های او ( تاپیک ،پست ، مطلب و ... ) را به صورت خصوصی با ایشان در میان بگذارید و از مطرح نمودن مطالب فوق به صورت عمومی اکیدا خودداری فرمائید.
26-2: در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي‌ آنرا براي ديگر مديران ارشد ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا تنها از طريق پيغام خصوصي‌ براي مديريت سايت‌ ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي‌ و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود ،همچنين ميتوانيد از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت در ارتباط باشید.
27-2: مدیران انجمن حق سوءاستفاده از مقام خود در جهت تبلیغ کالا ، خدمات ، سرویس و ..... ، خرید و فروش موارد فوق را ندارند. در صورت مشاهده تخلف فوق را از طریق قسمت "تماس با ما" و ایمیل مدیریت سایت ، اطلاع دهید مورد رسیدگی و تصمیم گیری نهایی قرار گیرد.(skinak.ir@gmail.com)
28-2: ارسال هر گونه پست تشکر و سپاس در تمام بخش های انجمن اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده همانند پست اسپم برخود خواهد شد !( جهت تشکر تنها استفاده از "دکمه تشکر " مجاز می باشد ).
29-2: هر گونه تقاضای اسپانسر ، سرویس های رایگان ، مبادلات کالا به کالا و نیز اعلام آمادگی جهت ارائه سرویس ها و خدمات فوق ، پیشنهاد فروش سرویس ها و خدمات و کالا های رایگان به هر نحو در انجمن اکیدا ممنوع می باشد .
30-2: هر گونه ارسال های اسپم و پی در پی در جهت افزایش تعداد پست ها در انجمن اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده علاوه در حذف تمامی پست های ارسال شده. اکانت کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
31-2: هر گونه فروش لیست ایمیل در تمامی قسمت های سایت ممنوع است .
32-2: هر گونه بحث و تبادل نظر در خصوص راه های عبور از فــ یـــ لــــ تــــــر ، نرم افزارها ، معرفی سایتهای فــ یـــ لــــ تــــــر شده ، نحوه کانفیگ سرورها جهت موارد فوق ، خرید و فروش اکانت ها ، برنامه های مربوطه و کلیه موارد مربوط به این موضوع به هر نحو اکیدا ممنوع می باشد ! شرکت در بحث ها و مطالب فوق نیز به معنی عدم رعایت این بند از قوانین می باشد و در صورت مشاهده دسترسی کاربران خاطی به انجمن مسدود خواهد شد.
33-2: شرکت در بحث ها و مطالب خلاف قوانین انجمن و ادامه آنها حتی جهت اعتراض ، اعلام مخالفت و تذکر به ایجاد کننده مطلب مجاز نمی باشد .جهت کمک به سایت لطفا مورد را از طریق "گزارش تخلف" و یا " پیغام خصوصی" به یکی از مدیران انجمن اطلاع دهید.
34-2: آپدیت بی دلیل تاپیکها در تمام بخش های انجمن ممنوع می باشد و در صورت مشاهده پست های اسپم حذف و با کاربر متخلف برخورد خواهد شد.
35-2: هر گونه نقل قول پست های خلاف قوانین کاربران مجاز نمی باشد.
36-2: ایجاد هر گونه تاپیک در خصوص قالب های ریپ شده ، اسکریپت و موارد دارای کپی رایت ممنوع می باشد.
37-2: تمامی سوالات و درخواست های راهنمایی کاربران در تمام بخش های انجمن باید در تاپیک ایجاد شده پاسخ داده شود. در هر گونه ارجاع کاربر به پیغام خصوصی ، مسنجرها ، ارتباط از طریق ایمیل و موارد مشابه اکیدا ممنوع می باشد.
38-2: در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از سایتهای معتبر دیگر می باشید.لطفا مطلب را به صورت کامل و بدون تغییر کپی نموده و در پایان حتما لینک و نام منبع را ذکر نمائید.(به دلیل رعایت حق کپی رایت و نیز در صورت وجود مشکل در سایت منبع ، کاربران دیگر دچار گمراهی نشوند )
39-2: هر گونه فعالیت تجاری تنها در بخش فروش سایت امکان پذیر است. ارسال مطالب فوق در دیگر بخشهای انجمن اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده بدون اطلاع قبلی حذف خواهند شد تکرار تخلف فوق موجب برخورد با کاربر خاطی خواهد شد !
40-2: انتشار وبحث درمورد هر گونه فیلم خارجی ممنوع میباشد !
41-2: ایجاد هر گونه تاپیک کلاه برداری سیستم های کسب درآمد، فروشگاه های اینترنتی، کاربران اسکینک و ... در فروم ممنوع بوده و با ایجاد کننده تاپیک در مرحله اول با اخطار برخورد خواهد شد و در مرحله دوم کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
42-2: سیستتم های وبلاگ دهی و کسب درآمد فقط مجاز هستند یک تاپیک داشته باشند و می بایست کلیه اطلاع رسانی های خود را در اون انجام دهند.
43-2: انتشار، بحث و گفتگو سوال، درخواست مستقیم سازی لینک و هر مورد دیگر که به فیلم و موزیک چه داخلی و چه خارجی باشه ممنوع و با کاربر خاطی برخورد جدی خواهد شد.



3- قوانین بخش فروش :

1-3: اسکینک هیچ گونه تعهد و مسئوولیتی در قبال کلیه فعالیتهای تجاری و غیرتجاری که از طریق این بخش از سایت انجام می شود بر عهده ندارد !
2-3: اين قوانين شامل تمامي بخش فروش و زير شاخه هاي انجمن فروش مي شود .(قابل ذکر است بخش فروش انجمن شامل "فروش سرویس " و "درخواست سرویس" می باشد)
3-3: ارائه و فروش هر گونه خدمات ، سرویس ها ، کالاها و ..... در این بخش منوط به رعایت قوانین ج.ا.ا و نیز قانون جرائم رایانه ای کشور می باشد. ارائه موارد خلاف قوانین اکیدا ممنوع می باشد.
4-3: کاربران با مسوولیت خود در این بخش فعالیت می کند و هیچ گونه تعهدی در خصوص صحت و سقم معامله متوجه انجمن نمی باشد.
5-3: اعتبار و سابقه فروشندها ، کمیت و کفیت کالاها ، خدمات ، سرویس های ارائه شده و ... در این بخش مورد تائید انجمن و تیم مدیریت نمی باشد.
6-3: با استناد به دلایل بالا کاربر شخصا ملزم به رعایت دقت کافی و نیز اطمینان در خصوص سوابق و کیفیت سرویسها/خدمات و مطالعه تاپیک های فروش قبلی فروشنده و موارد مشابه قبل از خرید و استفاده از خدمات و سرویس های مربوطه ارائه شده در انجمن می باشند.
7-3: جهت ایجاد تاپیک بخش مناسب با موضوع مطلب خود را انتخاب نمائید. در صورت ایجاد تاپیک در بخش نامناسب بدون هر گونه اطلاع قبلی تاپیک فوق حذف خواهد شد.
8-3: هر گونه فروش و ارائه سرویس و خدمات در این بخش منوط به داشتن 100 پست مفید و موثر در انجمن و گذشت مدت زمان حداقل 30 روز از تاریخ عضویت حساب کاربری در انجمن می باشد.
9-3: ایجاد تاپیک جدید در بخش فروش منوط به گذشت حداقل 7 روز از تاریخ ایجاد آخرین تاپیک در بخش فوق می باشد. (اين قانون شامل تمام شرکت هاي ذیربط نیز می باشد ).
10-3: فعالیت هر شرکت ، برند تجاری ، فروشندگان ، ارائه دهندگان سرویس / خدمات و ... در بخش فروش تنها تحت عنوان یک حساب کاربری (یوزر) امکان پذیر است.فعالیت اکانتهای متفرقه تحت عناوین مختلف غیر مجاز است.( شرکت x تنها تحت عنوان یک اکانت اجازه فعالیت در این بخش را دارد)
11-3: ایجاد هر گونه تاپیک اطلاع رسانی و تبلیغاتی در خصوص محصولات ، سرویسها و خدمات قابل ارائه ممنوع می باشد. اطلاع رسانی به وسیله وب سایتهای فروشندگان قابل انجام است.
12-3: در صورت حضور/عدم حضور استارتر ( به هر دلیل ) در تاپیک های بخش فروش ، امکان ادامه تاپیک ، ارائه سرویس و خدمات ، پاسخ به سوالات ، اطلاع رسانی و ... توسط کاربران متفرقه تحت هر عنوان ممنوع می باشد.
13-3: ایجاد کننده تاپیک فروش ملزم به پاسخ سوالات کابران در خصوص سرویس و خدمات ارائه شده با حوصله و رعایت ادب و احترام می باشد.
14-3: در تاپیک های ایجاد شده در بخش فروش ،حداقل قرار دادن مشخصات سرویس / خدمات ارائه شده به صورت کامل و مناسب ، تعرفه ها ، نحوه ی خرید ، نحوه ی ارتباط ، توضیحات مختصر و .... در پست اول الزامی می باشد.
15-3: قرار دادن نظرات کاربران تاپیک های قبلی در تاپیک فروش جدید و نقل قول های طولانی مجاز نمی باشد ( تنها قرار دادن لینک تاپیکهای فروش قبلی در اسکینک بلامانع است).
16-3: در تاپیکهای ایجاد شده در بخش فروش تنها امکان ارائه یک نوع سرویس/خدمات مجاز است.( به صورت مثال در تاپیک فروش سرور اختصاصی امکان ارائه سرور مجازی و موارد مشابه وجود ندارد).
17-3: مدت زمان اعتبار تاپیک های ایجاد شده در این بخش از زمان آغاز ، مدت 90 روز می باشد.در صورت استمرار سرویس فوق و نیاز ، تاپیک جدید ایجاد شود.قابل ذکر است عدم اعلام "تنها استارتر تاپیک" به معنی استمرار فروش می باشد و ارسال پست هایی با عنوان "فروش ادامه دارد" اکیدا ممنوع است.
18-3: کاربران مجاز به اظهار نظر در خصوص کلیات و جزئیات سرویس ارائه شده و موارد متفرقه مانند طراحی سایت فروشنده ، مجوز های فروشنده ، لوکیشن سرویس ، بحث و جدل در خصوص اثبات کیفیت و قیمت مناسب برای سرویس ارائه شده و موارد مشابه در تاپیکهای بخش فروش نمی باشند.
19-3: ذکر کلیه مشخصات ، جزئیات ( به صورت سمعی و بصری ) ، متعلقات ، تخفیفات ، تغییرات قیمت ، زمان آغاز/پایان فروش ویژه/عادی ، موجودی سرویس/خدمات قابل ارائه ، راههای ارتباطی ، اخبار جدید ، اطلاع رسانی و موارد مشابه تنها از طریق پست اول تاپیک و توسط شخص استارتر مجاز می باشد.ارسال موارد فوق در پستهای جانبی اکیدا ممنوع می باشد !
20-3: اعلام هر گونه تغییر در شرایط ، مشخصات ، تعرفه و .... تنها از طریق ویرایش پست اول انجام شود.ارسال موارد فوق در پستهای جانبی ممنوع می باشد.
21-3: در صورت تعلق آخرین پست موجود در تاپیک های این بخش به یک کاربر ، ارسال پست جدید ( به صورت متوالی با پست قبلی) توسط همان کاربر مجاز نمی باشد و موارد جدید از طریق "ویرایش" پست آخر در تاپیک قابل اعلام و ارسال است .
22-3: ارسال هرگونه پست مبنی بر تائید/رد کردن ، تعریف ، تمجید ، شکایت از سرویسهای قبلی ، تشکر ، تملق گویی و موارد از این قبیل در تاپیکهای این بخش ممنوع می باشد.( جهت استفاده تشکر از استارتر و نیز نشان دادن نظر مثبت خود نسبت به ایشان تنها از دکمه تشکر استفاده فرمائید.)
23-3: در صورت وجود تناقض در مشخصات ، تعرفه ها ، شرایط سرویس ، کالا ، خدمات ارائه شده. در مرحله اول مشکل را به صورت خصوصی با ارائه دهنده / فروشنده در میان بگذارید. در صورت عدم رفع تناقض با مدیران انجمن موضوع را در میان بگذارید.
24-3: در صورت تمایل برای انجام معاملات ایمن از اسکینک کمک بگیرید. (توضیحات بیشتر )
25-3: هر گونه به روزرسانی تاپیک های فروش با استفاده از پست های اسپم و بیهوده ( به صورت مثال : بالا ، به روزرسانی ، Up ، فروش ادامه دارد ، اعلام جزئیات سرویس ، اعلام کدها تخفیف ، اعلام موجودی سرویس و ..... )ممنوع می باشد.
26-3: ایجاد دو ( یا بیشتر .. ) تاپیک تکراری جهت ارائه یک نوع سرویس و خدمات ( با شرایط ، تعرفه ها ، مشخصات و دیگر موارد یکسان) حتی با رعایت سایر قوانین ذکر شده در بالا مجاز نمی باشد .
27-3: در تاپیکهای فروش در صورتی که تعداد پست های متوالی سوالات کاربران بیش از 4 پست است فروشنده ملزم به استفاده از "نقل قول چند گانه " برای پاسخ دهی به پستهای فوق می باشد.
28-3: ارسال پست در تاپیک های درخواست سرویس و خدمات تنها با رعایت قوانین و توجه به شرایط و موارد مورد نیاز اعلام شده مقدور است.ارسال پست های مغایر با موارد فوق و پیشنهاد سرویس ها و خدمات مشابه با موارد فوق ممنوع می باشد و چنین ارسالهایی به معنی اسپم تلقی خواهند شد.
29-3: جهت ارسال پاسخ در تاپیک درخواست سرویس لطفا شرایط ، جزئیات ، تعرفه ها ، لینک سفارش و در صورت امکان توضیحات مختصری از موارد پیشنهادی را ارسال فرمائید.( ارسال پستهایی تحت عنوان : "با ما در تماس باشید" ، "در خدمتیم" ، ارسال یاهو آیدی و شناسه های مسنجر ، آدرس ایمیل ، دعوت کاربر به ارسال پیغام خصوصی و چت ، تنها قرار دادن لینک وب سایت فروش و موارد مشابه ممنوع می باشد ) قرار دادن لینک تاپیک فروش متناسب با نیاز کاربر در اسکینک مستثنی می باشد.
30-3: در تاپیک های درخواست سرویس ، در صورت اعلام "تهیه سرویس" ، ارسال پست پیشنهاد فروش و آفر و آپدیت بی دلیل تاپیک مجاز نمی باشد.


4- قوانين انجمن پيشنهاد و انتقاد :
انتقادات درباره انجمن||||| پیشنهادات درباره انجمن
1-4: حداقل پست براي ايجاد تاپيک در اين تالار 100 پست مي باشد .
2-4: قرار دادن مشخصات کامل شخص باز کننده تايپک مانند : نام , نام خانوادگی , مدير سايت , شماره همراه الزامی می باشد.
3-4: قرار دادن مدارک و مستندات (ايميل ، عکس و .... ) براي پيشنهاد يا انتقاد (درصورت عدم قرار دادن مدرک معتبر تاپيک حذف مي شود ) الزامی می باشد.
4-4: فقط و فقط شرکت کردن مديران سايت + شاکي + متشاکي در تاپيک صحيح مي باشد و در صورت عدم توجه با کاربر برخورد مي شود.
5-4: لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات و يا سوال کردن از به کار گيري الفاظ و جملاتي +18 يا کلمات رکيک جدا خودداري کنيد.
6-4: لطفاً در هنگام باز کردن تاپيک از عنوان مناسب استفاده فرمائید (استفاده کردن الفاظي مانند : *** , کلاهبرداري , ..... مجاز نمی باشد ).
7-4: جهت جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده های احتمالی تاپیک های این بخش بعد از تائید مدیریت نمایش داده خواهند شد. در نتیجه لطفا پس از ایجاد تاپیک منتظر تائید باشید و از تکرار تاپیک فوق اکیدا خودداری فرمائید.
8-4: در حالت کلي بعد از استارت تاپيک هيچ تغييراتي در تاپيک ايجاد نمي شود و حتي به درخواست طرفين هم امکان حذف تاپيک وجود ندارد.


5- قوانين امضا کاربران :

1-5: رعایت ادب و احترام و استفاده از کلمات و جملات مناسب الزامی می باشد.
2-5: در صورت امکان از زبان شیرین فارسی در این قسمت اسفاده فرمائید.
3-5: قرار دادن فقط 2 بنر تبلیغاتی در ابعاد 468*60 مجاز می باشد.
4-5: استفاده از امضاء به عنوان ابزاری جهت اعلام شکایت ، انتقاد ، توهین ( به صورت مستقیم و غیز مستقیم ) تهمت و موارد مشابه به کاربران و مدیران و شخصیت ها اکیدا ممنوع می باشد.
5-5: استفاده از نامهای کاربری ، لینک پروفایل ، لینک تاپیک انتقاد ، شکایت ، از مدیران ، کاربران ، ارائه دهندگان سرویس ، کالا و خدمات ممنوع می باشد.
6-5: قرار دادن لینک سایت های فــ یـــ لــــ تــــــر شده ، سایتهای ناقض قوانین کشوری ، جرائم رایانه ای ممنوع می باشد.



*در صورت عدم رعایت قوانین امضا :

- در مرحله اول محتوای امضاء کاربر حذف و اخطار تخلف برای ایشان ثبت خواهد شد.
- در مرحله دوم اخطار تخلف برای ایشان ثبت و امضا کاربر متخلف 1 ماه غیر فعال خواهد شد.
- در مرحله سوم امضا کاربر حذف و غیر فعال + ثبت اخطار تخلف


6- قوانین پیام خصوصی:

1-6: کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام شخصی در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت مسدود خواهد شد.
2-6: استفاده از پیغام شخصی سایت به عنوان ابزاری برای فعالیت های تبلیغاتی ، تجاری ،و نیز ارسال دعوتنامه برای عضویت در سایت های دیگر اکیدا ممنوع می باشد.
3-6: ارسال لینک تاپیک خود به مدیران در پیام خصوصی و پیام های کاربری جهت دریافت سریعتر پاسخ ، مجاز نمی باشد.
4-6: کاربران عزیز در صورت مشاهده تخلفات از طریق پیغام شخصی موارد را مدیریت اعلام فرمائید.مطمئنا برخود کافی با این قبیل تخلفات انجام خواهد شد.

--------------------------------------------------
قوانین برگزاری مسابقه:
کاربران برای برگزاری مسابقه در انجمن باید هزینه جایزه رو به حساب سایت واریز کنند یا اینکه یکی از مدیران از معاون به بالا تضمین پرداخت دهد.

- ثبت نام و فعالیت شما کاربران گرامی به معنی مطالعه دقیق و موافقت با تمام قوانین فوق می باشد.
- تمامی کاربران و مدیران ملزم به رعایت دقیق قوانین می باشند.
- حق اصلاح و تغییرقوانین در هر زمان برای تیم مدیریت محفوظ می باشد.

با تشکر مدیریت گروه اسکینک

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


شنبه 18 بهمن 1393 - 18:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 1 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت بهمن 93
شرایط ارتقا به معاون بخش:

◄عضویت بیش از 6 ماه در انجمن

◄دارای بیش از 700 تشکر+700 ارسالی

◄تاییدیه از مدیر کل انجمن

شرایط ارتقا به گرافیست و مدیر بخش:

◄عضویت بیش از 6 ماه در انجمن

◄باید 50 ارسالی در تاپیک های جامع( 50 درخواست را انجام داده باشید که شامل لوگو و بنر و نصب اسکریپت و.. می شود.)

◄-تاییدیه از مدیر کل انجمن

◄دارای 1500 تشکر و 1500 ارسالی

شرایط ارتقا به پاسخگو انجمن:

◄دارای 2000 تشکر و 2000 ارسالی

◄داشتن سابقه 1 سال عضویت در اسکینک

◄از زمان ارتقا قبلی دقیقا به طور روز شمار 6 ماه گذشته باشد.

◄-تاییدیه از مدیر کل انجمن

شرایط ارتقا به پلیس انجمن:
◄دارای 3000 تشکر و 3000 ارسالی
◄داشتن سابقه 1 سال عضویت در اسکینک
◄از زمان ارتقا قبلی دقیقا به طور روز شمار 6 ماه گذشته باشد.
◄-تاییدیه از مدیر کل انجمن
شرایط ارتقا به معاون دوم:
◄دارای 4000 تشکر و 4000 ارسالی
◄داشتن سابقه 1 سال عضویت در اسکینک
◄از زمان ارتقا قبلی دقیقا به طور روز شمار 6 ماه گذشته باشد.
◄-تاییدیه از مدیر کل انجمن
شرایط ارتقا به معاون انجمن:
◄دارای 5000 تشکر و 5000 ارسالی
◄داشتن سابقه 1 سال عضویت در اسکینک
◄از زمان ارتقا قبلی دقیقا به طور روز شمار 4 ماه گذشته باشد.
◄شراط برای ارتقا معاون به بالاتر فقط و فقط با نظر مدیریت اسکینک انجام میشود.
◄-تاییدیه از مدیر کل انجمن

==================در تاریخ 21 خرداد اضافه شد========================

تعداد مدیر و مقام دار
مدیر سایت = 1
مدی کل انجمن = 2
سرپرست انجمن = 3
مدیر ارشد انجمن = 4
معاون انجمن = 4
معاون دوم انجمن = 5
ناظم انجمن = 10
پاسخگو = 10
مدیر تالار = با تعداد تالار ها
مدیر بخش = با تعداد بخش ها
معاون بخش = با تعداد بخش ها
مدیر ازمایشی = 10

...........

قوانین مدیریتی :

مدیر سایت : دسترسی کامل به سایت و انجمن

میر کل : دسترسی کامل به انجمن

سرپرست انجمن : دسترسی کامل به انجمن

مواردی که باید رعایت کند : حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 3 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شدن توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه) -

مدیر ارشد انجمن : دسترسی ها

بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند در موقع ارسال ,تایپیک را مهم مشخص کندبتواند در موقع ارسال, تایپیک را برای اعضا مشخص کند-بتواند از پنل کاربری خود در انجمن پست ها را انتقال دهد-بتواند از پنل کاربری خود در انجمن پست ها را به صورت دسته جمعی حذف کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند در تالارهای قفل شده تایپیک ارسال کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 3 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه)

معاون انجمن : دسترسی ها
بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند در موقع ارسال ,تایپیک را مهم مشخص کندبتواند در موقع ارسال, تایپیک را برای اعضا مشخص کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند در تالارهای قفل شده تایپیک ارسال کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 2 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه)

معاون دوم انجمن : دسترسی ها

بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند در موقع ارسال ,تایپیک را مهم مشخص کندبتواند در موقع ارسال, تایپیک را برای اعضا مشخص کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند در تالارهای قفل شده تایپیک ارسال کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 2 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد
( سلب درجه)
ناظم انجمن : دسترسی ها
بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند در موقع ارسال, تایپیک را برای اعضا مشخص کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند در تالارهای قفل شده تایپیک ارسال کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 2 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه)

مدیر تالار : دسترسی ها
بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند در موقع ارسال, تایپیک را برای اعضا مشخص کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 1 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه) - حق اخراج کاربران رو ندارد مگر در مواقع ضروری

مدیر بخش : دسترسی ها
بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 1 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه) - حق اخراج کاربران رو ندارد مگر در مواقع ضروری

معاون بخش : دسترسی ها
بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 1 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه) - حق اخراج کاربران رو ندارد مگر در مواقع ضروری

پاسخگو : دسترسی ها
بتواند پست ها را حذف کند-بتواند پست ها را ویرایش کند-بتواند اخطار بدهد-بتواند تایپیک ها را قفل کند-بتواند لیست اعضا را در انجمن مشاهده کند-بتواند مطالب ویژه را مشاهده کند

مواردی که باید رعایت کند :
حق تذکر و اخطار به مافق در تاپیک های عمومی ندارد - حق زدن تاپیک جامع بدون هماهنگی ندارد - حق پاک کردن اخطار کاربران بدون هماهنگی ندارد - حداکثر سهم اخطار در 24 ساعت برای یک کاربر 2 اخطار - حق باز کردن تاپیک های قفل شده توسط مافوق و بالاتر ندارد ( سلب درجه) - حق اخراج کاربران رو ندارد مگر در مواقع ضروری

با تشکر مدیریتــــ اسکینکـــــ

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


شنبه 18 بهمن 1393 - 18:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 121 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mr-erfan / biomarshal / vector / wordmasal / des-fa / iprank / armin / jazzab-online / blogamooz / keyfohal / amirhoseyn159 / mostafa / amira4fran3e / farshad / amazing / reza7023 / behzadkh / iman20 / zanjandownload / alinajafi / sina50 / wapmaster / mohsen-star / rahcode / ufc / mahdi / zero / mahdigraph / escinac / majidmasrouri / bax / amir_reza / 1115008 / ali054 / mohamad / mr-like / abbas / pourya / savalan / yasaman / kashki / dr-viros / behzad / mohamad10 / armagedon / mr-reza / ashy / ormazd / plusor / ali_hidden / awesome / ali-like / hiddxn / lantern / grand / wolf_tired / morianeh / mr-graphic / mr-amin / soheyl_hn / alirezasoltani / mr-amir / ali031 / kmankman / haker42 / rayaned / meysam2020 / amir0speroo / haji2 / god-of-like / miladyas / mrzarhoon / amirhossein / mrmahdi / grafist / e-beshkani / amirhosein-sh / naserabdollah / mr_ramtin / mohsen1223 / unknown021 / thunder / gamesazha / asghar / mohammad933 / seyedamin / hadi111 / wester2014 / hamedhsd / joker24 / loveahwaz / hosseinnikzad / mortezack / above / mammadzi / ehsan125 / ali_wester / samanearta / ilkan19 / ekbatanhost / avasaz / arash3002 / view_up / amirhosseinnnn / rainlove / 00babak / hamhame / vaker_tm / vistablog_ir / mr_mojtaba2 / seied / markapp / power / mjr / hossein7 / abolfazl / ahmadi76 / blackz / retro / mr-mahdi / ya3in /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 10 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
نحوه ارتقا درجه های کاربری که بر اساس ارسالی هست:


1-کاربر سایت 100 ارسالی
2-کاربر فعال 300 ارسالی
3-کاربر حرفه ای 500 ارسالی
4-کاربر ویژه 1000 ارسالی
5-کاربر برتر 2000 ارسالی
6-همراه اسکینک 3000 ارسالی

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


جمعه 03 مهر 1394 - 20:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 32 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: awesome / mr-erfan / keyfohal / vector / miladyas / ali-like / reza7023 / alirezasoltani / linkyou / iprank / grafist / soheyl_hn / e-beshkani / amirhossein / seyedamin / hamedhsd / escinac / unknown021 / alirezas666 / wolf_tired / mortezack / above / samanearta / ilkan19 / ekbatanhost / loveahwaz / hosseinnikzad / rahcode / mostafa / seied / 3EZAR / hossein7 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 11 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
40-2: انتشار وبحث درمورد هر گونه فیلم خارجی ممنوع میباشد !

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


یکشنبه 26 مهر 1394 - 18:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 34 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: linkyou / armin / kashki / alirezasoltani / iprank / vector / mohsenag / mrmahdi / reza7023 / alinajafi / 0alireza0 / keyfohal / mr-erfan / amirhossein / grafist / soheyl_hn / e-beshkani / seyedamin / hamedhsd / escinac / unknown021 / alirezas666 / ali-like / wolf_tired / mortezack / above / ehsan125 / samanearta / ilkan19 / rahcode / mostafa / seied / 3EZAR / hossein7 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 12 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
قانون برای ایجاد تاپیک(به مرور تکمیل خواهد شد.):

1-تاپیک معرفی سایت فقط برای مدیران انجمن، از مدیر بخش به بالا مجاز می باشد. و بقیه کاربران اجازه ایجاد تاپیک معرفی سایت ندارند.
2-قانون اول برای سایت های کسب در آمد اجرا نمیشه و هر سایت کسب درآمد یک تاپیک میتونه بزنه.

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


پنجشنبه 30 مهر 1394 - 11:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 60 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: abbas / amirhossein / ali054 / mahdiyar / armin / abolfazl / iprank / rahcode / ufc / hossein7 / mrmahdi / artadis / asghar / grafist / mr-erfan / amir0speroo / soheyl_hn / mohamad / grand / e-beshkani / mohammadreza-s / linkyou / lantern / seyedamin / alirezas666 / hamedhsd / escinac / aliyar / behzad / thunder / reza7023 / md6 / mammadzi / crysis / unknown021 / ali-like / panteam / wolf_tired / poprank / mr-like / mohammad933 / erfan / mortezack / sir-behzad / mehrshadhp / above / ekbatanhost / samanearta / ilkan19 / loveahwaz / mohsen4565 / adsadsadsads / arash3002 / operana / mostafa / seied / mahdi944 / retro / farzad / soheilnew /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 13 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
آپدیت شد

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


چهارشنبه 06 آبان 1394 - 20:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 25 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mahdiyar / erfanf50 / mrmahdi / grafist / soheyl_hn / e-beshkani / amirhossein / mr-erfan / seyedamin / hamedhsd / escinac / reza7023 / unknown021 / alirezas666 / ali-like / kashki / loveahwaz / wolf_tired / mortezack / above / ehsan125 / samanearta / ilkan19 / mostafa / hossein7 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 14 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
40-2: ایجاد هر گونه تاپیک کلاه برداری سیستم های کسب درآمد، فروشگاه های
اینترنتی، کاربران اسکینک و ... در فروم ممنوع بوده و با ایجاد کننده تاپیک
در مرحله اول با اخطار برخورد خواهد شد و در مرحله دوم کاربر خاطی مسدود
خواهد شد.

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


دوشنبه 16 آذر 1394 - 12:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 25 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zanjandownload / escinac / savalan / asghar / behzad / reza7023 / mahdiyar / linkyou / mrmahdi / amirhossein / unknown021 / mr-erfan / dxalone / fanta / alirezas666 / ali-like / kashki / wolf_tired / mortezack / above / ilkan19 / loveahwaz / rahcode / mostafa / hossein7 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 15 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
43-2: انتشار، بحث و گفتگو سوال، درخواست مستقیم سازی لینک و هر مورد دیگر که به فیلم چه داخلی و چه خارجی باشه ممنوع و با کاربر خاطی برخورد جدی خواهد شد.

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


یکشنبه 13 دی 1394 - 16:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 34 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: abbas / behzad / asghar / hapkido / savalan / dxalone / mihanali / alinajafi / reza7023 / miladhacker / des-fa / escinac / mr-erfan / n4pst3r / md6 / pooya66 / amir80 / arash27 / awesome / jazzab-online / alirezas666 / vector / operana / above / seyedamin / mahdi / wolf_tired / amirhossein / ilkan19 / loveahwaz / rahcode / mostafa / hossein7 / ehsan125 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 16 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت شهریور94
44-2: انتشار هر گونه نرم افزار غیر رسمی(بدون لینک دانلود از سایت سازنده) حتما باید با لینک مستقیم هراه با لینک اسکن نرم افزار باشد.

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


دوشنبه 19 بهمن 1394 - 11:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 23 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mostafa / behzad / armin / escinac / amirhosein-sh / e-beshkani / mr-erfan / jazzab-online / ithossein / kashki / ali054 / savalan / megin / unknown021 / n4pst3r / ali_wester / alirezas666 / amirhossein / loveahwaz / ekbatanhost / rahcode / reza7023 / hossein7 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 17 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت بهمن94
45-2: هر گونه بحث، اطلاع رسانی، سوال، خبر و هر مورد دیگه که به فیلتر شدن سایتی اشاره داشته باشه ممنوع و ایجاد کننده تاپیک بدون تذکر و اخطار اخراج خواهد شد.
در مورد فیلترینگ ابهامی داشتید میتونید در سایت ساماندهی پیگیری کنید.

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


جمعه 23 بهمن 1394 - 12:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 26 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: yasanomid / gamesazha / sadraromexs / behzad / vector / alinajafi / savalan / power / alirezas666 / armin / mohamad / soheilnew / amirhossein / mr-erfan / jazzab-online / wester_ir / ilkan19 / iman20 / loveahwaz / ekbatanhost / rahcode / amira30 / mostafa / amirhosein-sh / reza7023 / hossein7 /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
skinak
آفلاین



ارسال‌ها : 17299
عضویت: 12 /7 /1393
شناسه یاهو: shirazposhtibanbot
آی دی تلگرام:
تشکرها : 9564
تشکر شده : 29066
پاسخ : 18 RE قوانین ثبت نام و فعالیت در سایت و انجمن اسکینک آپدیت بهمن94
سلام

با توجه به عدم رعایت چند مورد از قوانین نیاز به یاداوری بود که موارد زیر جزء موارد خط قرمز انجمن هستند و درصورت مشاهده بدون تذکر و اخطار کاربر متخلف اخراج خواهد شد.

1-مسائل مربوط به شکستن فیلترینگ و وی پی ان و ...
2-هر موضوعی در ارتباط با انتشار دیتابیس های اپراتور و سایت ها(دیتابیس ایرانسل و..)
3-هر گونه بحث، درخواست یا پشتیبانی یا خرید و فروش و یا تعویض قالب مارکتی(قالب هایی که در فروشگاه های قالب برای فروش قرار گرفته اند)

امضا کاربر
کیفیت,امنیت,پشتیبانی
نمایندگی هاست خرید هاست


چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 10:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 32 کاربر از skinak به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: vector / soheilnew / alireza-online / operana / behzad / adcpu / dxhidden / mr-erfan / savalan / hamidreza-go / farzad / keyfohal / mostafa / abbas / linkyou / ali-like / nezam / arash3002 / e-beshkani / amirhosein-sh / pourya / amirhossein / amir_lon / ali054 / amirreza / libo / akweb / reza7023 / hossein7 / mohamad / ehsan125 / seied /
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست