زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:24 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
niloof123
آنلاین

ارسال‌ها : 10
عضویت: 11 /5 /1395
محل زندگی: تهران
تشکر شده : 4
تعمیرات و سرویس فکس پاناسونیک
تعمیرات و سرویس فکس پاناسونیک

شرکت ایده برتر پیشگام همواره با داشتن هدف ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی به مشتریان خود به عنوان یکی از نمایندگی‌های فعال پاناسونیک در تلاش می باشد. جلب رضایت مشتریان هم همیشه جزء اهداف اصلی در ارائه خدمات می باشد. در این گروه خدمات و پشتیبانی به شکل کاملاً تخصصی و به واسطه افراد مجرب و باتجربه کاری و همچنین دوره دیده صورت می گیرد که این تخصص و آشنایی دقیق با دستگاه سانترال، دستگاه فاکس و نمونه های تلفن رومیزی و تلفن بی‌سیم پاناسونیک موجب شده است که خدماتی متفاوت از سوی این گروه فنی به نسبت بقیه شرکت های مشابه ارائه گردد.

تعمیرات فکس پاناسونیک در محل

هر واحد و قسمت این مجموعه افراد متخصصی را شامل است که با کار خود آشنایی دقیق و جامعی داشته اند. کادر تعمیرات هم از این قائله دارای استثنا نیست و همیشه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. در این واحد فنی ارائه خدمات به شکل غیرحضوری صورت می پذیرد و به دلیل زمان بر بودن تعمیرات و هم نیازمند بودن به دستگاه و یا تجهیزات ویژه، تعمیرات در مکان عملاً غیر کاربردی و بی‌فایده می باشند اما در صورتی که ایده برتر پیشگام همیشه تلاش ابتدایی خود به منظور حل مشکل دستگاه در محل – تعمیر نمودن دستگاه کپی در مکان هم چنین به علت پر هزینه بودن تعمیرات در گاهی موارد و یا آگاهی داشتن فرد از هزینه تعمیرات خود، نمایندگی پاناسونیک بعد از بررسی‌های ضروری و معین نمودن مشکل و عیب دستگاه قیمت و هزینه تعمیرات را به مشتریان می دهد و اگر که تأیید شد و با هزینه موافقت شد از طریق فرد این روند استعلام گیری به پایان رسیده است و وسیله‌ی ارتباطی تعمیر می گردد. این روند اعلام هزینه بشدت کاربردی می باشد و موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد چون پیش از بررسی به هر کاری مقدار هزینه معین و تأیید خواهد شد .
سرویس فکس پاناسونیک در محل

در واقع می توان دستگاه فکس را ، سیستم ارتباطی دو کاره به شماربیاوریم. دو کاره بودن سیستم به این معنی می باشد که به بجز توانایی برقراری تماس تلفنی توانایی ارسال و دریافت نامه‌های نوشته شده را به واسطه خط شهری به کاربران خود داده است. دستگاه فکس پاناسونیک در نمونه های متفاوت با مقاومت بالا طراحی شده اند. در دنیای امروز این سیستم های ارتباطی اساسی عضو جدانشدنی ارتباط در شرکت‌ها به شمار رفته اند به همین علت سالم بودن دستگاه از هر نظر جزء الزامات می باشد در صورتی که امکان دارد این دستگاه‌ها به مرور زمان به مشکل دچار شوند و همچنین به تعمیر یا سرویس دوباره نیاز داشته باشند. از جمله مشکلاتی که در دستگاه فکس امکان دارد پیش آید موارد زیر می باشد:
شکستن چرخ‌دنده‌های فکس
جمع شدن کاغذ توسط فکس
وجود صدا در دستگاه
ساییده شدن چرخ‌دنده‌ها در هنگام ارسال و یا دریافت
قطع و وصل شدن دستگاه شارژ کارتریج
ممکن است به مرور زمان دستگاه فکس دچار اشکال گردد و در زمان فکس ، کاغذ را در خود جمع نماید.
در فکس حرارتی این اشکال رخ می دهد و فکس های کاربنی و لیزری و یا فکس چند کاره کمتر به این اشکالات در جمع آوری کاغذ دچار خواهند شد . فکس کاربنی و حرارتی دارای قدرت پردازنده کم تری نسبت به فکس لیزری و چند کاره می باشند و این کم بودن قدرت پردازشی و نیز پایین بودن سرعت ارسال فکس در دقیقه (در هر فکس متفاوت می باشد ) موجب می گردد که در زمان ارسال چندین فکس به شکل متوالی به دستگاه فشار آید و موجب ایجاد نمودن صدایی در دستگاه گردد . در این مواردی که بیان شد در بالا واحد تعمیرات پرینتر با سرویس و رفع مشکل پیش آمده خیلی سریع مشکل در آموزش تعمیرات ماشین های اداری را برطرف خواهند نمود.
سه شنبه 13 مهر 1395 - 12:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست