زمان جاری : جمعه 11 خرداد 1403 - 12:11 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
dornaz
آنلاین

ارسال‌ها : 47
عضویت: 27 /6 /1400
محل زندگی: اصفهان
تشکر شده : 1
نقد و بررسی بهترین فیلم های آمریکایی


هر سال بیش از 700 فیلم سینمایی آمریکایی جدید در هالیوود ساخته می شود. فیلم سینمایی آمریکایی در میان تمامی فیلم های جهانی تولید کشورهای مختلف جایگاه ویژه و به خصوصی دارد. تماشای فیلم های سینمایی آمریکایی می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای اوقات فراغت باشد. سینمای هالیوود یا اصطلاحا سینمای مستقل آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین صنایع آمریکا محسوب می شود و همواره با ساخت فیلم های سینمایی سهم عمده ای از بخش سرگرمی ایالات متحده را در اختیار دارد. به طوری که امروزه هالیوود یک سینمای فراملی و جهانی برای آمریکا محسوب می شود. با توجه به علاقه بسیار زیاد تماشاگران و علاقه مندان دنیای فیلم به فیلم های جدید آمریکایی تصمیم گرفتیم در این مقاله از میزبان فا مگ به سراغ بهترین فیلم های سینمایی آمریکایی رفته ایم و 30 فیلم سینمایی آمریکایی با بالاترین امتیاز هم از منظر مخاطبان و هم از دیدگاه منتقدین لیست کرده ایم.
1. روز بله گویی Yes Day
الیسون و کارلوس دارای سه فرزند هستند. آنها که معمولا جوابشان به خواسته های فرزندانشان نه است، تصمیم میگرند در یک روز خاص به مدت 24 ساعت فقط به آنها جواب بله بدهند. فرزندان هم از این موقعیت طلایی استفاده می کنند و هر کار که می خواهند انجام می دهند. البته این تصمیم برای آنها دردسرهای خاص خودش را نیز دارد …



2. ویپلش Whiplash
فلچر یکی از بزرگترین و بهترین استادان موسیقی است که در هنرستان شیفر به آموزش درام مشغول است. اندرو نیمن که در نوازندگی درام بسیار مبتدی است علاقه دارد تا شاگرد فلچر شود. او قصد دارد به عنوان یکی از بهترین اعضای او شناخته شود. اما رفتارهای تحقیرآمیز و سختگیرانه بین او و فلچر باعث می شود تا او احساس ناامیدی کند…



3. انتقام‌جویان جنگ ابدیت Avengers Infinity War
داستان این فیلم سینمایی آمریکایی در ادامه قسمت های قبلی انتقام جویان و در مورد همکاری آیرون من و دیگر ابرقهرمان برای مقابله با شخصیت شروری به نام تانوس است تانوس، یک جنگ‌ سالار بین کهکشانی است و در تلاش است تا سنگ های قدرت را به دست بیاورد و فرمانروایی کند. او حاضر است برای اجرای نقشه دیوانه وار خودش، دست به هر کاری بزند. حالا ابرقهرمان ها باید به کمک هم در مقابل این شخصیت شرور ایستادگی کنند و دنیا را نجات بدهند.



4. ایت It
پسربچه ای به نام جرجی از برادرش بیل، می خواهد که همراه او به زیر باران بروند و بازی کنند. اما بیل نمی پذیرد. از این رو جرجی به تنهایی به بازی می رود، اما دیگر خبری از او نمی شود. زمانی که تعدادی کودک دیگر هم به طور مرموزی ناپدید میشوند، بیل تصمیم می گیرد به همراه دوستانش به دنبال جرجی بروند. چرا که اعتقاد دارد جرجی نمرده، بلکه گمشده است. آنها متوجه می شوند که علت ناپدید شدن کودکان، یک دلقک شیطانی به نام پنی وایز است. شیطانی که به نام (it) می شناسند، هر 27 سال از خواب برمی خیزد و از ترسِ کودکان تغذیه می کند تا زنده بماند….



فیلم سینمایی آمریکایی و تماشای آن یکی از علاقمندی های افراد برای پر کردن اوقات فراغت است. جالب است بدانید سهم عمد ای از فیلم های جهانی به آمریکا تعلق دارد و البته این موضوع غیر قابل چشم پوشی است که فیلم های سینمایی آمریکایی همواره در لیست برترین آثار قرار دارند. در این مقاله 30 فیلم سینمایی آمریکایی را معرفی کردیم. فیلم هایی که هر کدام از آنها جوایز مختلف جشنواره های معتبری مانند بریلن، گلدن گلوب، اسکار، بفتا، کن و… را برنده شده اند. قطعا فیلم های سینمایی آمریکایی دیگری هم هستند که در این لیست وجود ندارند.

به منظور مشاهده لیست کامل فیلم های سینمایی آمریکایی برتر می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:
mizbanfa.net/mag/best-american-movies
پنجشنبه 27 آبان 1400 - 13:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست