زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:13 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
parhamk
آنلاین

ارسال‌ها : 11
عضویت: 14 /4 /1399
محل زندگی: رشت
سن: 24
تشکرها : 1
تشکر شده : 2
پرایمر آرایش صورت چه کاربردی دارد و چگونه یک پرایمر خوب انتخاب کنیم؟
همه عاشق زیبایی هستند و بسیاری از خانم ها آرایش را به عنوان بخشی عمده از این زیبایی می دانند و بنابراین آنها به تمام مراحل آرایش توجه می کنند تا زیبایی ظاهری دلخواه خود را به دست آورند. آرایش مراحل مختلفی دارد که باید به طور اصولی انجام شود ولی یکی از اولین مراحل بی شک پرایمر آرایش صورت است. ولی شاید خیلی از شما از این مرحله اطلاعی نداشته باشید یا با ویژگی ها و همچنین معایب آن آشنا نباشید. به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم به طور مفصل هر آنچه که ممکن است شما در مورد پرایمر آرایش صورت نیاز داشته باشید، عنوان کنیم.
پرایمر صورت چیست؟
پرایمر آرایش صورت یک محصول آرایشی است که به عنوان لایه مقدماتی جهت آرایش صورت استفاده می شود و راه را برای سایر مراحل آرایش هموار می کند. علاوه بر این میزان ماندگاری کرم پودر را برای مدت طولانی حفظ می کند. برخی از متخصصان پوست عنوان می کنند که پرایمر در کوچک شدن منافذ باز صورت نقش بسیار زیادی ایفا می کند. آنها همچنین به اهمیت پرایمر در کاهش ظهور اسکارهای دائمی، نشان دادن رنگ پوست، افزودن روشنی و درخشندگی به پوست، پنهان کردن خطوط عمیق و ظریف در پوست و کاهش علائم پیری با افزایش سن اشاره کردند.
پرایمر آرایش صورت بعد از مراحل مراقبت از پوست و مرطوب کننده و قبل از استفاده از آرایش استفاده می شود و به شکل لایه نازکی است که آرایش را از پوست شما جدا می کند. بنابراین با مشکلات پوستی شما مقابله کرده و از آرایش محافظت می کند. از طرفی دیگر، علاوه بر محافظت از پوست، از نظر شکل ظاهری ، پوشش و ماندگاری آرایش را افزایش می دهد.
مهم ترین مزایای استفاده از پرایمر
علاوه بر مزیت هایی که عنوان کردیم، استفاده از پرایمر آرایش مزایا بیشتری را نیز داراست که در این قسمت به برخی از مهم ترین آنها خواهیم پرداخت.
پوست صاف تری به شما می دهد
پرایمر به پوشاندن خطوط ظریف و پر کردن ترک های پوستی که باعث تغییر ثبات آرایش در طی تعاملات روزانه شما می شود، کمک می کند.
به آبرسانی و مرطوب سازی پوست کمک می کند
پرایمر به رطوبت و صافی پوست کمک می کند. انواع مختلفی از پرایمرها دارای خاصیت کوچک کردن منافذ پوست هستند که شامل سیلیکون بوده و برای حفظ رطوبت پوست بسیار عالی هستند. این شرایط باعث می شود عناصر مرطوب کننده پوست حفظ شود. علاوه بر این، به محافظت از پوست در برابر اثرات مواد مضر موجود در ابزارهای مختلف آرایشی کمک می کند.
از بروز آکنه و عفونت پوست جلوگیری می کند
عدم بروز آکنه یکی از مهمترین کاربردهای اولیه پرایمر آریش صورت است، زیرا به عنوان یک عایق قوی بین پوست صورت و آرایش عمل می کند، و این به شما کمک می کند تا از بروز آکنه جلوگیری شود. بنابراین استفاده از پرایمر در مواردی که پوست حساس است ضروری است.
به پوست جوانی و نشاط می بخشد
پرایمر با پنهان کردن اثرات خطوط ریز، باعث زیبایی پوست می شود و پوست شما را جوانتر نشان می دهد و همچنین به مخفی کردن نقص های پوستی و هر گونه اثر قرمزی ناشی از التهاب کمک می کند.
مقادیر استفاده از آرایش را کاهش می دهد
این ویژگی یک مزیت اقتصادی برای پرایمر ارایش صورت است. با استفاده از پرایمر به عنوان یک مرحله ، برای تکمیل ظاهر خود نیازی به استفاده از مقدار زیادی آرایش نیست، به عنوان مثال باعث می شود که شما مقدار کمتری کرم پودر و کانسیلر را برای پوشاندن کامل پوست و همچنین رژگونه و سایه چشم استفاده کنید.
افزایش ماندگاری آرایش
مهمترین فایده پرایمرها ، افزایش میزان ماندگاری آرایش روی پوست صورت است بدون اینکه به هم بریزد و آویزان شود!
منبع: liliumlady.com


سه شنبه 05 مرداد 1400 - 00:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست