زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:11 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
carwashzagros
آنلاین

ارسال‌ها : 4
عضویت: 13 /4 /1397
قیمت انواع دستگاه التراسونیک

چرا شیمی بسیار مهم است اگر دستگاه تمیز کردن التراسونیک بتواند خیلی کار کند؟ آنچه که شیمی مناسب و دمای مناسب آب درست است، یک گوه کمی ایجاد می شود فقط زیر ذرات خاک و بین سطح بخشی که تمیز می شود برای از بین بردن پیوند بین سطح خاک و سطح ماشین آلات. صابون و آب خاک را از بین نمی برند، اما آنها را از بین می برند و آن را برای تمیز کردن دستگاه تمیز کردن التراسونیک برای از بین بردن خاک دور می کنند.
شما مطمئنا بخشی از آن را می توانید آن را به یک مخزن استاتیک با آب گرم صابون قرار دهید و ممکن است مقدار کمی از آوار را از بین ببرید. اگر شما بخشی از آن بود که فقط در یک مخزن تمیز کردن التراسونیک کثیف بود، به معنای واقعی کلمه، خاکی را از امواج التراسونیک که به خاک می رسید، می بینید.
اجزای بسیاری برای شیمی وجود دارد. اساسی ترین pH است. اکثر همکاران در این زمینه آگاه هستند که pH آب معمولا 7 تا 7-1 / 2٪ است. این سطح pH خنثی محسوب می شود. آیا قطعات می توانند در آب تمیز شوند؟ پاسخ در بعضی موارد بله است. برنامه های زیادی وجود دارد که در آن آب آب یا آب یونیزه تنها راه حل تمیز کردن مجاز است. شما این را در بسیاری از برنامه های کاربردی تولید و چیپ الکترونیکی مشاهده می کنید.
برخی از برنامه های کاربردی تنها یک صابون تمیز کننده ای مبتنی بر خنثی را فراهم می کند. چرا اگر آب خنثی باشد، به یک صابون تمیز کننده بر اساس خنثی نیاز دارید؟ از آنجا که تنش سطحی آب اساسا بالا است، این امر منجر به فعالیت التراسونیک قوی نیست. صابون حاوی چیزی بیش از سورفکتانت ها است که کشش سطح آب را کاهش می دهد، همچنین به عنوان شناخته می شود، به سادگی برای افزایش فعالیت دستگاه التراسونیک در یک مخزن استفاده می شود.
اکثر برنامه های کاربردی نیاز به pH بالاتر یا پایین تر بسته به نوع خاصی از خاک، بلکه در نظر گرفتن سطوح تمیز کردن.
اگر ما در مورد روغن، گوسفند، گریس، کربن، ترکیبات لهستانی، خاکستر و فقط از خاک خردل صحبت می کنیم، PH یا مواد شوینده قلیایی بالاتر مورد نیاز است. چه ارتفاعی؟ سطح بستگی به سطح ما تمیز کردن دارد. بالاتر از pH، بهتر است. بیایید بگوییم سطح 13 است که در نظر گرفته شده است.
فشرده سازی مخلوط با آب بسیار تمیز، اما اگر ما تمیز کردن سطح آلومینیوم ریخته گری، pH بالا باعث آلومینیوم به گودال، اسکار، و حتی سیاه و سفید تبدیل می شود. اگر سطح فولاد ضد زنگ است، سطح pH از 13 مشکل نیست. تمیز کردن فولاد در سطح pH از 13 مسئله نخواهد بود، اما اگر شما فولاد را با آب پاک کنید، زنگ زده خواهید شد.
خرید دستگاه التراسونیک

دوشنبه 06 دی 1400 - 11:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
pujovohyga
آفلاین



ارسال‌ها : 10
عضویت: 7 /10 /1400
پاسخ : 1 RE قیمت انواع دستگاه التراسونیک
سه شنبه 07 دی 1400 - 13:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
kirstenw23
آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 10 /10 /1400
پاسخ : 2 RE قیمت انواع دستگاه التراسونیک
فرهنگ لغت قانون بلک منبع خوبی برای تعاریف عمومی است. با این حال، "نوشیدنی های انرژی زا" را شامل نمی شود. اکثر قوانین ایالتی با چیزی شبیه به این شروع می شوند: کلمات یا عبارات باید در متن خوانده شوند و مطابق با استفاده معمول و تایید شده زبان تفسیر شوند. اصطلاحات و عبارات فنی و همچنین هر عبارت دیگری که در قانون معنای منحصر به فرد و مناسبی یافته است باید مطابق با آن معنای منحصر به فرد و مناسب تفسیر و درک شود. در مورد "نوشیدنی انرژی زا"، من بسیار مطمئن هستم که دادگاه طبقه بندی/تعریف سازمان غذا و دارو را برای آن نوع نوشیدنی اتخاذ خواهد کرد.
جمعه 10 دی 1400 - 11:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست