زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 4:31 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
تعداد بازدید 127
نویسنده پیام
pulseoxymeter2021
آنلاین

ارسال‌ها : 3
عضویت: 9 /12 /1399
قیمت پالس اکسیمتر خوب
محدوده طبیعی اشباع اکسیژن در بیماران بدون بیماری مزمن ریه در حالت استراحت 94-98٪ است. 1 خواندن پالس اکسیمتر 92٪ یا پایین تر یکی از ویژگی های اصلی بیماری شدید در covid-19 حاد (نیاز به مراجعه فوری به بیمارستان ) بسته به دامنه طبیعی خود بیمار ، خواندن 93-94٪ ممکن است بیماری متوسط را نشان دهد (برای مثال در کلینیک جامعه نیاز به ارزیابی سریع دارد) . روند مهم است: قرائت مرزی و سقوط بسیار بیشتر نگران کننده است از مرزی و پایدار یا رو به افزایش. قرائت پالس اکسیمتر بخشی از ارزیابی وسیعتر از بیمار است: در صورت وجود پرچم های قرمز (مانند درد قفسه سینه مرکزی یا لبهای آبی) ، بیمار باید سریعاً تحت مراقبت فوری قرار گیرد تا هر اندازه سنج پالس اکسیمتر خوب را نشان دهد. کاهش اشباع 3٪ یا بیشتر در مورد فشار غیر طبیعی تلقی می شود و باید ارزیابی بیشتری را به دنبال داشته باشد.
بیماران مبتلا به بیماری مزمن ریه غالباً دارای درجه ای از هیپوکسی هستند که در این حالت میزان اشباع هدف به طور کلی بین 88 تا 92 درصد کاهش می یابد .1 این بیماران اغلب از موارد طبیعی برای آنها آگاه هستند. افت 3٪ یا بیشتر از حد طبیعی برای بیمار حکم ارزیابی بیشتری را دارد و افت 4٪ یا بیشتر ممکن است نیاز به بستری در بیمارستان داشته باشد.
اشباع شبانه (کاهش در میزان اکسیمتر بیمار در شب) تا 3٪ معمولاً اتفاق می افتد. حداکثر تا پنج قسمت کوتاه در هر شب به دلیل تغییر در عمق تنفس در هنگام خواب ، طبیعی تلقی می شود (به خصوص اگر بیماری ریوی از قبل وجود داشته باشد) کاهش بیش از حد طولانی مدت یا مکرر ممکن است نشان دهنده آپنه انسدادی در خواب باشد ، اگرچه نظارت تخصصی تر در صورت عدم وجود برای تشخیص این بیماری کاملاً ناخوشایند است.
علیرغم اشتیاق گسترده و داشتن مالکیت پالس اکسیمتر توسط افراد غیر روحانی ، سیاست رسمی دید محدودکننده تری را در مورد افرادی که برای کنترل covid-19 استفاده می کنند (به عنوان مثال افراد بالای 65 سال و با عوامل خطر مرتبط و از جمله چاقی ، دیابت یا ضعف) . راهنمای WHO بیان می کند که اکسیمترهای استفاده خانگی باید در بیماران علامت دار با کووید -19 و عوامل خطر پیشرفت در بیماری شدید که در بیمارستان بستری نیستند در نظر گرفته شود.

https://pulseoxymeter17.weebly.com/

دوشنبه 21 تیر 1400 - 14:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست