زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:12 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
farmo
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 7 /9 /1400
چرا باید از مقالات تخصصی برای وبسایت استفاده کنیم؟
تولید محتوای تخصصی می‌تواند کسب و کار شما را یک مرحله ارتقا دهد. شما به یک شرکت تولید محتوا نیاز دارید برای اینکه بتواند مقالات تخصصی و حرفه ای در حوزه کسب و کار شما تولید کند. ما در فارس محتوا، نویسندگان با تجربه‌ای در زمینه فناوری، تکنولوژی، گردشگری، بازاریابی و… داریم که می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند.


انتشار محتوای تخصصی و مرتبط با کسب و کار شما که بتواند نیازهای مخاطبان را بر طرف سازد، نه تنها برای مخاطبان بلکه برای موتورهای جستجو نیز مفید است و باعث افزایش رتبه سایتتان می‌شود. گوگل و همچنین سایر موتورهای جستجو برای محتواهای کم اهمیت و نامرتبط وقت تلف نمی‌کنند.




نوشتن مقالات موضوعی
شما می‌توانید مقالات خود را بر اساس موضوع به ما سفارش دهید. اکثر سایت‌هایی که دارای وبلاگ هستند، نیاز دارند تا به طور مرتب در آنها مقاله پست شود. پس اگر به دنبال مقاله با موضوعات خاصی هستید، می‌توانید آنها را به تیم حرفه‌ای ما واگذار کنید.



محتوای تخصصی و حرفه ای
تولید محتوای تخصصی کار هر کسی نیست و به نویسنده‌ای نیاز است که علاوه بر داشتن هنر کافی در نوشتن، در موضوع مورد نظر نیز از تخصص کافی برخوردار باشد.



ویرایش محتوای فعلی شما
محتواهایی دارید که نرخ تبدیل پایینی دارند یا اصلا تبدیل نمی‌شوند؟ از خدمات ویرایش ما کمک بگیرید، و محتواهای فعلی خود را تبدیل به محتواهایی کنید که سرنخ بگیرند و مشتریان را به سمت اهداف بازاریابی شما سوق بدهند.



ترجمه مقالات انگلیسی
گاهی اوقات لازم است برای تولید محتوای تخصصی برای مقالات خود، از محتواهای موجود در منابع خارجی کمک بگیرید. تیم فارس محتوا، شما را در ترجمه مقالات انگلیسی یاری می‌کند.



مقالات با کیفیت، به بازاریابی محتوا کمک می کند
بازاریابی محتوا از ابتدای به وجود آمدن سئو تا به امروز راه طولانی را طی کرده است، و هر ساله محتوای با کیفیت، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. نرخ تبدیل محتواهای طولانی و تخصصی که اطلاعات خوبی را برای کاربران فراهم کند، 9 برابر بیشتر از یک محتوای کوتاه و معمولی است. همچنین به روز رسانی‌های مداوم وبلاگ و سایتتان، شما را بیشتر در معرض دید مخاطبان و موتورهای جستجو می‌گذارد. اما مشکل اینجاست که تولید محتوای مقاله تخصصی و با کیفیت، زمان بر است. پس اینجاست که فارس محتوا به کمک شما می‌آید.






زمانی که شما محتوای تخصصی و حرفه ای سفارش می‌دهید، در واقع یک پیام دیجیتال برای جذب مشتری‌های جدید به سمت برندتان سفارش دادید. معمولاً مخاطبان هدف قبل از این که عملی انجام دهند، باید حداقل 7 بار تبلیغ یا نام شما را ببینند. که شامل تعداد زیادی محتوای با کیفیت می‌شود، بنابراین شما نیاز دارید تا با نویسندگان حرفه‌ای در ارتباط باشید که بتواند محتواهای تخصصی و در عین حال تعامل بر انگیز برای سایت شما تولید کند.
یکشنبه 07 آذر 1400 - 16:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست