زمان جاری : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 11:45 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
mardaniho
آنلاین

ارسال‌ها : 9
عضویت: 4 /6 /1399
محل زندگی: tehran
تشکر شده : 1
ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی
ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی را به ما بسپارید


اگر به دنبال معرفی محصولات و بالابردن فروش تبلیغات خود در بهترین سطح ممکن هستید، ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی را به شما پیشنهاد می دهیم. ساخت تیزر تلویزیونی، به شما این امکان را می دهد که محصول و خدمت مورد نظر خود را در بهترین و بیشترین فضای ارتباطی با مردم تبلیغ کنید. اصولا تیزر تبلیغاتی صدا و سیما دارای چارچوبها و قوانین خاصی است، که مسئله تبلیغات تلویزیونی در ایران را به یک امر تخصصی تبدیل می کند. برای مشاوره از چگونگی ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و قوانین آگهی بازرگانی و تیزر تبلیغاتی صدا و سیما، با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان طلوع فیلم استفاده کنید. در ویکی پدیا با تیزر تلویزیونی بیشتر آشنا شوید.

ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران


برای سفارش ساخت
کلیپ تبلیغاتی و تهیه تیزر و فیلم تبلیغاتی در جهت معرفی رستوران خود، شک نکنید. شما می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، دامنه مشتریان محلی خود را به مشتریان غیر محلی و سراسری شهری تبدیل کنید.


ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی


سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی برای سالن زیبایی،
در معرفی حرفه و تخصص شما تاثیر بسزایی دارد. معمولا صاحبین مشاغل اینچنینی این سوال برایشان پیش می آید که با توجه به محدودیت های ساخت کلیپ تبلیغاتی برای سالن های زیبایی، چگونه می توان اقدام به سفارش تیزر تبلیغاتی کرد؟ با ما در طلوع فیلم تماس بگیرید تا کارشناسان ما، این دغدغه شما را رفع کنند.
این مطالب از سایت طلوع فیلم که در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی فعالیت می کند، گرفته شده است که می توانید برای ورود به صفحه ساخت تیز ، اینجا کلیک کنید.


سه شنبه 04 شهریور 1399 - 15:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از mardaniho به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: appleidgoogle &
mardaniho
آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 4 /6 /1399
محل زندگی: tehran
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی
هزینه تبلیغات در تلویزیون متنوع و نسبت به زمان و باکس درخواستی برای پخش آن متفاوت است. محاسبه تبلیغات در تلویزیون به چند فاکتور مهم بستگی دارد. هرچقدر میزان برآورد سالانه هزینه تبلیغات یک برند برای پخش در تلویزیون بالاتر باشد، امکان پایین آمدن کلی هزینه ها بیشتر است. روند همکاری تبلیغاتی با تلویزیون بدین صورت است که شما ابتدا درخواست خود را از طریق کانون های تبلیغاتی طرف قرارداد با صدا و سیما به واحد بازرگانی سازمان ارائه می­دهید و سپس نسبت به مبلغ قرارداد، برنامه زمان بندی و چگونگی پخش تبلیغات (به صورت آگهی، زیرنویس، آرم آگهی و غیره) را با واحد پخش سازمان هماهنگ می­کنید. در آخر شما می توانید برای اطلاع از قیمت ساخت تیزر تلویزیونی با ما در ارتباط باشید.
دوشنبه 30 فروردین 1400 - 14:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست