زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 2:41 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
تعداد بازدید 6821
نویسنده پیام
mohamad
آنلاین

ارسال‌ها : 6325
عضویت: 5 /1 /1394
تشکرها : 7253
تشکر شده : 5206
فال روز جمعه 11 تیر 1395

امضا کاربر

سبحه بر کف توبه بر لب دل پر از ذوق گناه

معصیت را خنده می‌آید ز استغفار ما


چهارشنبه 09 تیر 1395 - 20:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mohamad
آفلاین



ارسال‌ها : 6325
عضویت: 5 /1 /1394
تشکرها : 7253
تشکر شده : 5206
پاسخ : 1 RE فال روز جمعه 11 تیر 1395

فال روز متولدین فروردین:

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق

تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا" تحقیق کن

فال روز متولدین اردیبهشت:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.امروز همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالل

فال روز متولدین خرداد:

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست

فال روز متولدین تیر:

امروز دلتان می خواهد پول زیادی خرج تفریح و یا خرید کنید، کمی تفریح یا خرید بد نیست، اما بهتر است زیاده روی نکنید تا بعدا به مشکل مالی برنخورید. با یک بودجه بندی عاقلانه می توانید پس انداز بیشتری کرده و یک سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید. امروز نیاز زیادی به ریلکس کردن دارید و این برای سلامت شما ضروری است. اگر نامزدتان به شما آرامش می دهد با او ساعات خوشی را گذرانده و لذت ببرید، اما اگر او خودش فال روزانه، فال تولد، فال امروز،فال روزانه حافظ - استرس است بد نیست امروز را به تنهایی بگذرانید! آیا مجرد هستید و کسی چشمتان را گرفته اما پا پیش نمی گذارید؟ بهتر است این کار را بکنید، این می تواند فرصت خوبی برایتان باشد، ستاره هایتان که اینطور می گویند!

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود

فال روز متولدین مرداد:

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود.

فال روز متولدین شهریور:

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به وقت گل شدم از توبه شراب خجل***که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث***نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تعبیر: ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود.

فال روز متولدین مهر:

امروز با هرکسی که با شما برخورد دارد به خوبی برخورد کنید چرا که می توانید دوست هایی بیابید که با موقعیت اجتماعی بالایی که دارند می توانند به شما کمک کنند موقعیت سختی که در فروردین ماه برای شما به وجود آمده است را پشت سر بگذارید. اکنون شانس و ثروت با شما همراه هستند و زمان آن رسیده است که به دنیا نشان دهید چه کسی هستید. زمان آن رسیده است که با تلاش سخت ظاهر خود را بسازید و به دیگران نشان دهید که اگر خودتان بخواهید قادر به انجام چه کارهایی خواهید بود. وقت آن است که بعضی از قانون های بیهوده و دست و پا گیری که برای خود وضع کرده اید را زیر پا بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

فال روز متولدین آبان:

امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد

تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.

فال روز متولدین آذر:

اگر شما احساس می کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد

تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند

فال روز متولدین دی:

امرور قبل از بررسی کردن فرضیه های خود زود و با عجله تصمیم گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می توانید ایده های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

فال روز متولدین بهمن:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد***نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد

به هرزه بی می و معشوق عمر می گذرد***بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد

تعبیر: عجله کنید روزهایتان را به بطالت می گذرانید این باعث می شود که علم و دین را فراموش کنید. به یاد عهدی بیافتید که در زمان قدیم با خود و خدا بسته اید. صفای دل را در راه عشق پیدا کنید که بدون عشق باز هم عمرت به هدر می رود.

فال روز متولدین اسفند:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد***حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار***کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تعبیر: هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.


امضا کاربر

سبحه بر کف توبه بر لب دل پر از ذوق گناه

معصیت را خنده می‌آید ز استغفار ما


پنجشنبه 10 تیر 1395 - 15:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
mohamad
آفلاین



ارسال‌ها : 6325
عضویت: 5 /1 /1394
تشکرها : 7253
تشکر شده : 5206
پاسخ : 2 RE فال روز جمعه 11 تیر 1395

فال روز جمعه 11 تیر 95 فال روز 95/4/11 - فال یازده چهار نود و پنج

فال روزانه فردا جمعه 11 تیر 95| فال 11 تیر 95فال امروز من

طالع بینی جمعه 11 تیر 95

فروردین:

کار شما بالاخره به مرحله نتیجه دهی رسیده است و به زودی از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع بهت خواهد شد. وقتی خوشبختی می بارد از در و دیوار می بارد و ممکن است پیشنهادهای کاری بسیار خوب و وسوسه انگیزی به شما بشود. اما مواظب باشید که فعلا از پیشرفت خود زیاد با کسی حرف نزنید، چرا که ممکن است این وضعیت حتی در نزدیک ترین دوستانتان هم ایجاد حسادت بکند. وقتش که رسید این خبرها را به دیگران هم بدهید، اما مواظب باشید که حرفتان را با چه کسانی در میان می گذارید. فقط به یاد داشته باشید، حالا که انرژی و انگیزهکافی دارید هیچ کاری را به تاخیر نیندازید. اجازه ندهید سرمستی ناشی از موفقیت های کاری شما را از عشقتان غافل کند.

اردیبهشت:

امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند.

خرداد:

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره‌انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

تیر:

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

مرداد:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

شهریور:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

مهر:

با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

آبان:

امروز هر چقدر هم که مثبت اندیش باشید و انتظارات زیادی از زندگی داشته باشید، بهتر است پاهایتان را روی زمین سفت زیر پایتان بگذارید و واقع بین باشید. با وجود این که اغلب آدم خوش شانسی هستید به نفعتان است امروز زیاد روی شانستان حساب نکنید و منطقی قدم بردارید. تمرکزتان را بالا ببرید و به جزئیات توجه کنید. توصیه می شود امروز به جای عشق روی کارتان متمرکز شوید و سخت کار کنید. تا چند روز دیگر در کنار کار می توانید به عشقتان نیز رسیدگی کنید. به زندگی حرفه ای خود بیندیشد. آیا مطمئنید برای انجام کاری که الان می کنید به دنیا آمده اید؟ آیا از استعدادهایتان نهایت استفاده را می کنید؟

آذر:

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

دی:

شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

بهمن:

امرزو تلاش می کنید تا احساسات واقعی خود و ناراحتی هایتان را مخفی کنید. اما در این امر موفق نخواهید بود. اطرافیان خیلی خوب تشخیص می دهند که چندان اوکی نیستید. غباری از ابهام و ابرهای تیره روی آسمان ذهن شما را پوشانده که نمی توانید دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. اما به جای عصبانیت یا جنگدین با اطرافیان، باید برای حل آنها راهی پیدا کنید.

اسفند:

امروز صبح سخت از خواب بیدار می شوید اما بعدازظهر اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. به جای انکه همه استرس های هفته را با خود مرور کنید و دوباره مضطرب و غمگین شوید، روی برنامه های آینده خود متمرکز شوید. کفش های رقص خود را بپوشید و وارد میدان شوید: شاد باشید و با آهنگ زندگی برقصید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار فرد دلخواهتان شادی های زیادی را تجربه کنید. اگر میان شما و دوستان سوتفاهمی وجود دارد، با صحبت آن را برطرف کنید.

منبع:اختصاصی مرجع فال ایران


امضا کاربر

سبحه بر کف توبه بر لب دل پر از ذوق گناه

معصیت را خنده می‌آید ز استغفار ما


پنجشنبه 10 تیر 1395 - 15:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
mohamad
آفلاین



ارسال‌ها : 6325
عضویت: 5 /1 /1394
تشکرها : 7253
تشکر شده : 5206
پاسخ : 3 RE فال روز جمعه 11 تیر 1395

فال فردا: جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵

حمل (متولدین فروردین)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

ثور (متولدین اردیبهشت)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

جوزا (متولدین خرداد)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

سرطان (متولدین تیر)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

اسد (متولدین مرداد)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

سنبله (متولدین شهریور)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

میزان (متولدین مهر)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

عقرب (متولدین آبان)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

قوس (متولدین آذر)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

جدی (متولدین دی)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

دلو (متولدین بهمن)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.

حوت (متولدین اسفند)

متاسفانه فال جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ در این لحظه آماده نمی باشد و تا ساعاتی دیگر بارگزاری خواهد شد. از بابت تاخیر ایجاد شده عذرخواهی می نماییم.


امضا کاربر

سبحه بر کف توبه بر لب دل پر از ذوق گناه

معصیت را خنده می‌آید ز استغفار ما


پنجشنبه 10 تیر 1395 - 15:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک
mohamad
آفلاین



ارسال‌ها : 6325
عضویت: 5 /1 /1394
تشکرها : 7253
تشکر شده : 5206
پاسخ : 4 RE فال روز جمعه 11 تیر 1395

فال متولدین فروردین:

شما در این روزهای اخیر شکایت‌های و صداهای زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، که باعث ناراحتی شما شده است. اما شما به شخصی نیازمندید که به صحبت‌های شما گوش دهد، شما را درک کند و وضعیتی را که در آن قرار گرفته‌اید را درک کند. شما این موضوع را می‌توانید با شخصی که احساس صمیمت بیشتری با او دارید در میان بگذارید تا شما را در این مسیر یاری دهد. موسیق‌ های آرام و هم چنین موزیک‌هایی که دوست دارید می‌تواند تا حد زیادی باعث آرامش روحی شما شود تا شکایت و سخن‌های دیگران را فراموش کنید.

فال متولدین اردیبهشت:

اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

فال متولدین خرداد:

شما در این روزها دارای توانایی و قدرت درونی بسیاری هستید، این امر موجب شده است تا اعتماد به نفس شما پیش از پیش تقویت شود تا افکار و نطرات دیگران راجع به شما تغییر کند، هم چنین سمت و سوی جدیدی را به خود بگیرد. این مطلب که شما خود را باور دارید مانند یک سکو عمل می‌کند و شما را به بالاترین نقطه پرتاب خواهد کرد. فقط باید در رفتار خود دقت داشته باشید تا بتوانید از این سکوی پرتاب به نحو عالی استفاده کنید.

فال متولدین تیر:

شما در این روزها باید جانب احتیاط را رعایت بفرمایید تا به بیراهه نروید. شما برای این که به مقام‌های و درجه‌های بالا برسید شایستگی لازم را دارید فقط باید احتیاط کنید تا رویدادها و وقایعی که در آینده رخ می‌دهند شما را غافل گیر نکند. به صحبت‌های دیگران نیز گوش ندهید زیرا در نهایت کسی که باید تصمیمم نهایی را بگیرد خود شما هستید نه افراد دیگر، پس بهتر تمام تمرکز تان را بر روی مسئله گفته شده جمع نمایید.

فال متولدین مرداد:

شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

فال متولدین شهریور:

در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

فال متولدین مهر:

شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می‌کنید یا این که کاری را پیشنهاد می‌دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت‌های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می‌کنید، اما نا امید نباشید زیرا در روزه‌های آتی همه نگاه‌های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می‌برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

فال متولدین آبان:

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال متولدین آذر:

شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.

فال متولدین دی:

شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

فال متولدین بهمن:

شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

فال متولدین اسفند:

شما به دنبال یک راه کار جدید برای تغییر زندگی تان هستید. این مطلب که شما می‌خواهید استراتژی زندگی تان را عوض کنید فوق العاده نطر مثبتی است اما بهتر است کمی با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیش بروید تا در آینده از اینکه برنامه و روش زندگی تان را عوض کرده‌اید ناراحت نباشید. در راه تغییر اصلا ترس را به خود راه ندهید فقط اول با فکر و برنامه زمان بندی شده به پیش بروید تا طعم شیرین موفقیت را تجربه کنید.


امضا کاربر

سبحه بر کف توبه بر لب دل پر از ذوق گناه

معصیت را خنده می‌آید ز استغفار ما


پنجشنبه 10 تیر 1395 - 15:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک


برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست