زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:19 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
aliganjkhani
آنلاین

ارسال‌ها : 1076
عضویت: 25 /4 /1392
محل زندگی: قیدار_زنجان
سن: 23
تعداد اخطار: 99999995
تشکرها : 260
تشکر شده : 508
قالب پابلیشر | publisher ( نسخه ی جدید )



قالب خبری وردپرس ناشر (قالب پابلیشر) زیباترین و حرفه ای ترین قالب خبری مجله ای
قالب وردپرس پابلیشر یکی از زیباترین و جدیدترین قالب های خبری مجله ای وردپرس است که نمونه آن در هیج کجای دنیا یافت نمی شود. این قالب قدرتمند دارای امکانات بسیار حرفه ای و جذاب است و گرافیک بی نظیری دارد. مسلماً داشتن یک وبسایت خبری مجله ای زیبا می تواند در موفقیت شما بسیار تاثیرگذار باشد.
طراحی سیستم تبلیغات وبسایت در نقاط مختلف
قالب پابلیشر به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در وبسایت خود نقاط مختلفی را به تبلیغات اختصاص دهید. هنر قرار دادن تبلیغات مناسب می تواند باعث کسب درآمد بیشتر در دنیای اینترنت شود.
مجهز به شمارنده شبکه های اجتماعی
یکی از ویژگی های سایت های خبری مجله ای قدرت مانور آنها در شبکه های اجتماعی است. قالب پابلیشر این امکان را دارد که در سایت خود شمارنده شبکه های اجتماعی را داشته باشید. این شمارنده به زیبایی سایت شما بسیار کمک می کند.
سرعت لود فوق العاده و سئو عالی در موتور های جستجو
قالب پابلیشر (قالب Publisher) دارای طراحی بسیار استانداردی است که به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن در صدر جداول گوگل قرار بگیرید. یکی از معیار های گوگل سرعت لود صفحات و استاندارد بودن صفحات سایت شماست.
قالب خبری وردپرس ناشر واقعا فوق العاده ترین قالب خبری مجله ای وردپرس است.
دارای ۸ نوع طرح زیبا برای هدر سایت
یکی از ویژگی هایی که برای انتخاب قالب وردپرس خود باید به آن دقت کنید این است که انعطاف پذیری بالایی داشته باشد ، قالب پابلیشر آنقدر تنظیمات جذاب و جالبی دارد که به شما این امکان را می دهد که طرح های مختلفی را برای هدر سایتتان ایجاد کنید و طبق سلیقه خودتان آن را طراحی کنید.
طراحی زیباترین و حرفه ای ترین وبسایت خبری مجله ای بدون یک خط کدنویسی
با استفاده از قالب پابلیشر وردپرس می توانید یکی از بهترین سایت های خبری مجله ای را طراحی کنید و در این زمینه واقعاً موفق شوید. قالب Publisher آنقدر منعطف و جذاب طراحی شده است که هر تغییری بخواهید در پنل تنظیمات فارسی شده آن به راحتی می توانید اعمال کنید. ابزار وردپرس همیشه بهترین ها را برای شما محیا کرده است.
بیش از ۱۳ طرح مختلف و زیبا برای نمایش مطالب و پست های وبسایت
قالب پابلیشر بسیار زیبا و گرافیکی طراحی شده است. شاید تجربه استفاده از قالب وردپرس پابلیشر برای شما جذاب ترین حرکت در طراحی سایت با وردپرس باشد. در قالب Publisher بیش از ۱۳ طرح مختلف برای نمایش مطالب و پست ها ایجاد شده است که به راحتی می توانید از آنها استفاده نمایید.
۱۰۰ درصد واکنشگرا و سازگار با تمام نمایشگر ها
قالب وردپرس پابلیشر به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با تمام نمایشگر ها در هر دستگاهی واکنش نشان می دهد و به زیباترین شکل ممکن صفحات سایت را نمایش می دهد. ریسپانسیو بودن قالب Publisher باعث افزایش رتبه شما در موتور های جستجو شده و موفقیت شما را تضمین می کند.
سازگاری قالب با ووکامرس و امکان ایجاد فروشگاه
با استفاده از قالب Publisher میتوانید یک فروشگاه حرفه ای و زیبا نیز طراحی کنید. قالب وردپرس پابلیشر سازگاری کاملی با ووکامرس دارد و به راحتی می توانید با نصب ووکامرس محصولات فیزیکی و دیجیتالی خود را به فروش برسانید.
سازگاری کامل با افزونه انجمن ساز bbpress
داشتن انجمن یکی از ویژگی های جذاب وبسایت های خبری مجله ای است. قالب ناشر سازگاری کاملی با افزونه بی بی پرس دارد و به راحتی با نصب افزونه bbress می توانید یک انجمن بسیار زیبا برای خودتان طراحی کنید.
نمایش زیبای تصاویر با گالری تصاویر قالب ناشر
در قالب زیبای پابلیشر می توانید یک گالری بسیار زیبا از تصاویرتان داشته باشید. این ویژگی در قالب Publisher توسعه یافته شده است و بسیار زیبا می تواند به شما کمک کند تا تصاویر خود به نمایش بگذارید.
سئو فوق العاده برای نمایش سایت شما در رتبه های اولیه گوگل
سئو وبسایت شما به فاکتور های زیادی بستگی دارد ، زمانی که یک قالب وردپرس بسیار حرفه ای و استاندارد داشته باشید تا درصد زیادی کار شما آسان می شود و به راحتی با ایجاد محتوای مناسب به صدر جداول گوگل خواهید رسید. قالب ناشر فوق العاده در این زمینه به شما کمک می کند.
پشتیبانی رایگان گروه قدرتمند ابزار وردپرس
گروه ابزار وردپرس آماده است تا مشکلات شما را برای محصولات منتشر شده در سایت بطرف کند. این یکی از ویژگی های مهم وبسایت ماست که به کاربرانمان راه های موفقیت را نشان می دهیم.
قالب پابلیشر، قالبی زیبا و قدرتمند است، امکانات زیادی از جمله، امکان قرار دادن تبلیغ میان پستها، استایل های متفاوت و جذاب نقل و قول، هدرهای متفاوت، چیدمانهای مختلف، ترجمه بخشهایی از قالب در پنل مدیریت وردپرس و اضافه شدن ویژگی ها و امکانات جدید در ویژوال کامپوزر را دارد.
همچنین می‌توانید بدون نیاز به نصب افزونه دیگری، در پنل مدیریت وردپرس نام قالب و لوگو صفحه ورود به سیستم را تغییر دهید. قالب ناشر سعی کرده است با افزودن امکانات جدید و استایل های متفاوت خود را از دیگر قالب ها متمایز کند. از نظر سئو و سرعت یکی از بهترین قالب ها به شمار می آید. یک قالب کاملا بهینه سازی شده است، همانطورکه در تصویر زیر مشاهده میکنید بیشترین امتیاز را از نظر سرعت و استاندارد بودن صفحات از آن خود کرده است.
یکی از قابلیت های جدید و به روز این قالب، سازگار بودن آن با ابزار AMP است که باعث می‌شود سرعت لود صفحات در موبایل سریع تر باشد.
قالب ناشر شامل سیستم مدیریت پیشرفته تبلیغات است که شما را قادر میسازد تبلیغات گوگل ادسنس، تبلیغات Google DFP ،HTML و تبلیغات تصویری به راحتی اضافه کنید. و قالبی کاملا رسپانسیو است که باعث می‌شود رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد.
امکانات قالب وردپرس خبری Publisher:
پشتیبانی از گوگل AMP
طراحی رسپانسیو واقعی با بسیاری از گزینه های پیشرفته برای ویجت ها و آیتم های منو برای مخفی کردن / نمایش آنها در دستگاه های خاص
سازگاز با رتینا
گوگل ادسنس رسپانسیو
جستجو آژاکس لایو
فارسی و راست چین شده
دارای فونت ایران سنس
کاملا راست چین
بیش از ۷۰ بلوک های صفحه ساز
نصب دمو تنها با یک کلیک
دارای ۸ استایل هدر متفاوت
قالب بهینه سازی شده
قابلیت هواشناسی
دارای ابزارک قدرتمند شمارنده
بیش از ۱۶ اسلایدر دسته بندی
دارای استایل نمایش پست یا مطالب
ابزارک های سفارشی
پشتیبانی از تصاویر بندانگشتی GIF
پنل تنظیمات قالب ساده و پیشرفته
سازگار با افزونه WPML
سازگار با ویژوال کامپوزر
دارای سه نوع چیدمان صفحه مختلف
پست تایپ سفارشی و تاکسونومی
سازگار با بی بی پرس
سازگار با ووکامرس
دارای Font Awesome
گزینه تایپوگرافی پیشرفته
دارای قابلیت مگامنو
پشتیبانی از پست چند صفحه ای
پشتیبانی از تبلیغات پیشرفته
افزودن فونت سفارشی توسط پنل مدیریت فونت
امکان ترجمه بخش هایی از قالب توسط پنل ترجمه
قابلیت گذاشتن آیکون های اجتماعی در هدر و فوتر
نمایش و مخفی کردن منوها در دستگاه های مختلف
دارای سه نوع چیدمان صفحه مختلف
تغییر نام و لوگو قالب در پنل مدیریت




خرید از سایت ( قیمت فوق العاده پایین ) : https://goo.gl/jcfA3B

امضا کاربر
Coming soon

File-sell.ir


شنبه 11 فروردین 1397 - 10:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست