زمان جاری : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 1:28 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
تعداد بازدید 89
نویسنده پیام
infernal0098
آنلاین

ارسال‌ها : 31
عضویت: 16 /2 /1397
ایا کاشت ابرو درد دارد
عمل کاشت ابرو جز جراحی های زیبایی محسوب میشود و افرادی که قصد انجام این کار را دارند بدنبال پاسخ بعضی از سوالات خود هستند یکی از سوالاتی که متقاضی در مشاوره با پزشک معالج و یا کارشناس مربوطه می پرسد این است ایا کاشت ابرو درد دارد ؟
پاسخ این سوال این است که این جراحی بسیار راحت تر از دیگر جراحی های زیبایی است زیرا در یک جلسه و در چند ساعت پیوند ابرو انجام میشود و بصورت سرپایی صورت میگیرد و از بی هوشی موضعی استفاده می شود.
سوال دیگری که ممکن است پیش بیاید این است که عوارض کاشت ابرو چیست ؟ که میتوانید در مقالات سایت در باره ی این موضوه اطلاعات کسب کنید.
نحوه انجام کاشت ابرو
نحوه انجام کاشت ابرو طبیعی این گونه است که نسبت به موهای مورد نیاز پیوند و متناسب به تراکم و قطر ابرو شخص از پشت سر متقاضی برداشته می شود و در ناحیه مشخص شده منتقل می شود. درباره ی موضوع مهمترین نکات کاشت ابرو مطالبی قرار دادیم که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
همانطور که گفته شد این جراحی بصورت مشخص موضعی است و متقاضی کاشت ابرو هیچ دردی را احساس نمیکند و بعد از جراحی عوارض خاصی ندارد و بیمار می تواند زندگی عادی خود را ادامه دهد ولی با کمی مراقبت های جزئی از ابرو های کاشت شده. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله دستورات پس از کاشت ابرو را مطالعه کنید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو
  • اگر دردی داشتید از کیسه یخ استفاده کنید و روی ابرو های کاشت شده بگذارید.[*]در فعالیت های روزانه سعی کنید سر را بالا نگهدارید.[*]پس از کاشت ابرو فرد می بایست تا چند هفته ی اول در هنگام خواب یا استراحت با زاویه ۴۵ درجه بخوابد.[*]بعد از انجام کاشت ابرو بهتر است ۲۴ ساعت استراحت کرده و در معرض افتاب قرار نگیرید.[*]بعد از کاشت ابرو به مدت هفت الی یازده روز ارایش ابرو و اصلاح ابرو نداشته باشید.[*]به مدت حدودا سه ماه ابرو های خوود را رنگ نکنید.[*]از دارو ها و مسکن هایی که پزشک معالج برای بیمار تجویز کرده است به موقع استفاده شود تا از عفونت های احتمالی پیشگیری گردد.علاوه بر این مصرف به موقع و به اندازه داروها (طبق تجویز پزشک معالج) سبب بهبود درد های ناشی از کاشت ابرو خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای مشاوره کاشت ابرو و یا رزرو وقت قبلی با مشاوران ما تماس بگیرید.
شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 14:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست