زمان جاری : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 4:54 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
nopaweb
آنلاین

ارسال‌ها : 7
عضویت: 31 /2 /1397
آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی
قطعا دغدغه کسانی مثل شما که فروشگاه اینترنتی دارند و تمام کارهای لازمه از جمله مجوز ها ,کامل بودن محصولات,ظاهر وبسایتی عالی,داشتن کاتالوگ محصولات و از این قبیل کارها را انجام داده اند ولی در این میان جای یک مورد خالیست آن هم ورود کاربر به سایت شما که بهترین راه حل موجود سئوی فروشگاه اینترنتی شماست.


سئوی فروشگاه اینترنتی:
اما سئوی فروشگاه اینترنتی کاری زمان بر و سخت تر است و نیازمند صبر خواهد بود پس بنابراین باید در دوره ای از زمان سئوی فروشگاه شما انجام شود تا نتیجه ی لازمه را بگیرید .
اما سئو برای یک فروشگاه اینترنتی شامل سئوی داخلی و سئوی خارجی می شود و هر کدام از این بخش ها شامل موارد فراوانی می شود که در ادامه سعی می کنیم به آنها اشاره کنیم.

سئوی داخلی فروشگاه اینترنتی:
کلمات کلیدی جستجوشده:
اولین قدم در سئوی داخلی برای یک فروشگاه اینترنتی این است که بدانیم چه نوع کلماتی را برای عناوین صفحات و محصولات قرار دهیم قابل جستجو باشند کلمات کلیدی همان عبارات یا کلماتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو به تکرر جستجو می شود و کاربر با جستجوی آن کلمه نیاز خود را پیدا می کند.

پیشنهاد کلمه کلیدی در فروشگاه های بامیلو و دیجی کالا:
قطعا اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید و یا فروشگاه اینترنتی دارید رقیبانی همچون دیجی کالا و بامیلو که دو فروشگاه اینترنتی بزرگ فارسی زبان هستند در روبروی شما قد علم کرده و باید از آنها کمک بگیرید.


شبکه های اجتماعی:
شبکه های اجتماعی نقشی اساسی در افزایش رتبه و برندینگ شما خواهند داشت که در ادامه به مهمترین شبکه های اجتماعی اشاره ای داریم.



آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی



فیسبوک :
این شبکه ی اجتماعی که سالهاست فعال است با این که این روزا با آمدن شبکه های اجتماعی موبایلی طرفدارانش کم شده ولی هنوز هم مکان خوبی برای برندینگ و سئوی فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود سعی کنید صفحه ای برای خود بسازید و مشخصات و آدرس وبسایت خود را درآن قرار دهید و به مرور طرفدارانی را دنبال کنید و مطالب وبسایت را در صفحه ی فیسبوک خودتان منتشر کنید.

گوگل پلاس:
گل سرسبد افزایش سئوی وبسایت شما خواهد بود این شبکه اجتماعی که مشخصا مال گوگل است و گوگل به نوعی پارتی بازی کرده و کسانی که درآن فعالیت می کنند امتیازهای ویژه ای به آنها می دهد. سعی کنید نمایه ی خود را در گوگل پلاس بسازید و کاربران را به مرور به حلقه های خود اضافه کنید. و پستهای خود را در نمایه ی خود منتشر کنید اولین مزیت آن سریع ایندکس شدن پست شما و در نهایت افزایش رتبه ی وبسایت شما در نتایج خواهد بود.

لینکدین:
لینکدین که به شبکه متخصصین معروف است مملو از افراد کارکشته و حرفه ای است در این شبکه عضو شده و با افراد بسیاری در حوزه ی شغلی خود ارتباط بزنید و مشخصات خود از جمله ادرس وبسایت را در آن وارد کنید.

توییتر:
گوگل مطالب توییتر را سریعتر از شبکه های اجتماعی دیگر ایندکس می کند پس بهتره در توییتر عضو شده و اطلاعات حساب خود را کامل کنید و پست های وبلاگ خودتان را در ان منتشر کنید چون امتیاز مثبتی برای سئوی وبسایت شما محسوب می شود.

پینترست و فلیکر:
این دو شبکه اجتماعی هم که بر پایه عکس کار می کنند شاید زیاد از انها یاد نشود ولی طرفداران زیادی را دارند و میتوانید در انها تصاویر و یا اینفوگرافیک های خوتان را قرار دهید و از این وبسایتها هم لینک بگیرید.

اینستاگرام:
این شبکه اجتماعی که این روزا پادشاه شبکه های اجتماعی موبایلی می باشد و افراد و مشتریان بسیاری منتظر شما هستند پس فعالیت در این شبکه اجتماعی را فراموش نکنید.



لینک بیلدینگ:
مهمترین عاملی که به پیشرفت سئوی فروشگاه اینترنتی کمک می کند اعتبار شما در بحث بهینه سازی است تا در نتایج ظاهر شود و به مرور رتبه ی خوبی کسب کند بنابراین بک لینک ها به شما کمک می کنند تا برای وبسایت خود اعتبار جمع کنید تا در نتایج گوگل نسبت به رقبا پیشتاز باشید هر لینک حکم یک رای مثبت برای وبسایت شما دارد.
جمعه 11 خرداد 1397 - 14:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mohamad10
آفلاین



ارسال‌ها : 5009
عضویت: 26 /3 /1392
محل زندگی: تهران
سن: 21
تعداد اخطار: 3
تشکرها : 1768
تشکر شده : 3316
پاسخ : 1 RE آموزش سئوی فروشگاه اینترنتی
سپاس از شما
شنبه 12 خرداد 1397 - 02:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست