زمان جاری : شنبه 18 مرداد 1399 - 10:57 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
rezaghorbani123456
آنلاین

ارسال‌ها : 2
عضویت: 29 /3 /1399
کجهز شدن ایستگاه های مترو به آسانسور
مدیر پروژه تجهیزات خط ۷ متروی تهران از بومی سازی برخی از تجهیزات ایستگاه‌های مترو اعم از آسانسور، پله برقی و سیستم تهویه هوا خبر داد.

به گزارش ایسنا مژده شعاعی در مورد تأمین و نصب تجهیزات ایستگاه‌های مترو،اظهارکرد: درحال حاضر در ایستگاه‌های درحال بهره‌برداری، تجهیزات به‌طور کامل نصب شده‌اند و تأمین و نصب تجهیزات برای ایستگاه‌هایی که در آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرند متناسب با برنامه زمان‌بندی صورت می‌گیرد.
وی در مورد وضعیت مناسب‌سازی ایستگاه‌ها برای افراد معلول و کم‌توان اظهارکرد: نصب آسانسور کلمان ، پله برقی و تنظیم ارتفاع واگن با سکوی ایستگاه از جمله اقداماتی است که بر عهده ما قرار دارد. در سال‌های گذشته آسانسور از کشورهای دیگر وارد می‌شد و شرکت مترو هزینه‌ بسیاری در قبال این واردات پرداخت می‌کرد. به همین علت این مورد در اولویت آخر برای تأمین تجهیزات قرار داشت. از این رو برنامه‌ریزی شد تا به منظور تأمین این وسیله تجهیزاتی، تولید آن داخلی شود.
مدیر پروژه تجهیزات خط ۷ متروی تهران با اعلام اینکه در اقدامی جدید، با توجه به تحریم‌ها مدیریت شهری به منظور تأمین تجهیزات مترو به سمت تولید داخلی حرکت کرده است، گفت: در دو ماه گذشته کارگروه تخصصی ساخت داخل با حضور افراد صاحبنظر تشکیل شده است. از کارخانه‌هایی که ظرفیت تولید داشتند بازدید صورت گرفته است تا براساس روندهای مشخص شده تولید تجهیزات را انجام دهند. بعد از فرآیند تأمین تجهیزات، نصب وسایل متناسب با برنامه زمان‌بندی شروع خواهد شد.
شعاعی افزود: اولین اقدام این کارگروه بررسی سطح تکنولوژی تجهیزات و اقتصادی بودن تجهیزات بود. برخی از قطعات می‌توانند ساخت داخل باشند اما از لحاظ اقتصادی راه‌اندازی یک خط تولید جداگانه به‌صرفه نباشد همچنین برخی از تجهیزات نیز در سطح تکنولوژی تولید داخل نیستند. بعد از این مرحله مشخص شد که در هر بسته تجهیزاتی چه تعداد کارخانه توانایی تولید داخل دارند.
وی در مورد روند تعیین شده برای تولید داخلی اظهارکرد: ابتدا یک نمونه داخلی ساخته و به‌تدریج برنامه برون‌سپاری توسط کارخانه ارائه می‌شود. در کنار این فرآیند مشخص خواهد شد که تولید باید تحت لیسانس یا مهندسی معکوس باشد همچنین چه درصدی از آن وسیله مورد نظر امکان تولید داخلی دارد.
شعاعی با بیان اینکه اگر این روند ادامه‌دار باشد دیگر برای تأمین موتور آسانسور کلمان مشکلی وجود نخواهد داشت،گفت: درحال حاضر دو ایستگاه از خط ۷ دارای آسانسور هستند. همچنین در فاز بعدی ضمن آغاز فرآیند تولید داخل، اتفاقات خوبی برای نصب آسانسور در ایستگاه‌های مترو در نیمه دوم سال رخ می‌دهد.
مدیر پروژه تجهیزات خط ۷ متروی تهران تصریح کرد: درحال حاضر گزارش فرآیند تولید از کارخانه‌ها دریافت شده و سه بسته‌ شامل درب آسانسور کلمان ، پله برقی و سیستم تهویه هو) ساخت داخل خواهند بود.
به گزارش ایسنا به گفته‌ مشاور کارفرما در خط ۷ متروی تهران در هفته دوم مردادماه، مناقصه ساخت پله برقی و آسانسورها با کارخانه‌های داخل کشور برگزار شد.
یکشنبه 22 تیر 1399 - 12:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست