زمان جاری : یکشنبه 06 مهر 1399 - 5:47 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
kimiadeldadeh
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 7 /6 /1399
تاثیرات هوازی ناشتا در بدن






از آنجایی هوازی ناشتا در حرکات بدنسازی گنجانده میشود باید در نظر داشت با دریافت برنامه بدنسازی مناسب و اطلاعات علمی کافی به ورزش پرداخت
ه همانطور که میدانیو در ابتدای صبح سطح گلیکوژن پایین است و بدن مجبور است برای سوخت و ساز به اسیدهای چرب متوسل شود، در نتیجه می بینید که چربی ها در حال ذوب شدن هستند. حال باید بدانید که در این حالت، دو جنبه وجود دارد.








برای حفظ عضلات و از دست دادن چربی بیشتر، هوازی صبحگاهی را در حالتی که بدن مواد غذایی را جذب کرده باشد انجام دهید. به نظر می رسد که بهترین و مطمئن ترین حالت این است که شما ورزش هوازی خود را در صبح و حالت ناشتا انجام دهید.
بررسی تاثیرات هوازی ناشتا از دو جنبه متفاوت
در این قسمت به بررسی دو جنبه متفاوت این مبحث از نگاه کالری مصرف روزانه و سطح کورتیزول می پردازیم.






۱- بررسی کالری مصرفی
در واقع بیشتر مطالعات نشان می دهد که شما اسید های چرب را بیشتر در حالت ناشتا می سوزانید.
یک مطالعه جدید نشان می دهد که هوازی ناشتا در حدود ۱۷ % ، اسید های چرب بیشتری را نسبت به حالت غیرناشتا می سوزاند اما بگذارید از نظر کالری واقعی به آن نگاه کنیم.








اگر ۳۰ دقیقه هوازی پایدار و غیر ناشتا انجام دهید می توانید ۳۰۰ کالری بسوزانید و این کار را ۳ بار در هفته انجام دهید، ۹۰۰ کالری را می سوزانید و اگر ۲۶ هفته این کار را تکرار کنید ۲۳٫۴۰۰ کالری را می سوزانید که تقریبا ۳ کیلو گرم چربی است که حدود ۶ ماه زمان می برد. حال اگر فرض کنیم که انجام هوازی ناشتا ۳۰ % کالری بیشتری می سوزاند. پس در مدت همین ۶ ماه تقریبا ۹۰۰ گرم به چربی از دست رفته اضافه شده است.
به نظر زیاد تحت تاثیر قرار نگرفتید . پس بررسی دوم را حتما بخوانید.
۲- سطح کورتیزول و از دست دادن عضلات
پس باید بررسی کنیم که آیا دلیلی وجود دارد که نباید هوازی را به صورت ناشتا انجام داد.









برای این کار باید از دیدگاه (( سلامت ماهیچه ای )) به آن نگاه کنیم.
ما می دانیم که سطح کورتیزول در صبح در بالاترین میزان است و اگر غذا نخوریم همچنان بالا می ماند و جالب است بدانید که اگر در این حالت هوازی هم انجام دهید سطح کورتیزول بالاتر نیز می رود و این یکی از بهترین راه های از دست دادن عضلات است.
جمعه 07 شهریور 1399 - 19:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست