زمان جاری : سه شنبه 16 اردیبهشت 1404 - 9:45 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
moblvasandali
آنلاین

ارسال‌ها : 3
عضویت: 9 /2 /1399
محل زندگی: تهران
سن: 45
تشکر شده : 1
موثرترین نکات در بازاریابی پیامکی در سال 1399-1400{تمام مشاغل}

هر بازاریاب یک هزار تجربه در زمینه بازاریابی پیام کوتاه ندارد ، به همین دلیل ما 10 نکته موثر و بهترین روش بازاریابی پیامکی و بهترین روش های خود را برای به اشتراک گذاشتن با شما جمع آوری کرده ایم. پیام کوتاه ترین راه برای برقراری ارتباط میلیاردی است و 75٪ از مصرف کنندگان تمایل دارند متن را با پیشنهادات ویژه دریافت کنند. بنابراین ما این راهنمای بازاریابی پیام متنی را که مردم می خواهند دریافت کنند ، تهیه کرده ایم. روش هایی را برای حذف اصطکاک احتمالی از مبارزات پیامکی پیدا کنید ، مانند:

  • از جمله پیام انصراف با گفتن اینکه افراد می توانند در هر زمان "STOP" را تایپ کنند.[*] وقتی افراد ثبت نام می کنند ، به آنها اطلاع دهید که هر چند وقت یک بار انتظار به روزرسانی را دارند.[*] به مردم بگویید چه نوع محتوایی را دریافت می کنند.
  • این سه مثال را به عنوان یک نکته پاداش در نظر بگیرید. 🙂

    دراین مقاله ، شما با 10 نکته موثر در مورد بازاریابی پیام کوتاه آشنا خواهید شد ، که در آن می توانید مشاوره تخصصی بازاریابی پیام کوتاه را بیابید ، و چگونه می توانید کمپین های بازاریابی پیامکی را به طور موثر انجام دهید.

    1. پیشنهادات و پیشنهادات اختصاصی را از طریق متن ارسال کنید[*] کمپین های قطره ای خودکار را از طریق متن راه اندازی کنید[*] برای انتخاب افراد از کلمات کلیدی پیامکی استفاده کنید[*] اعلان های عامل زنده را فعال کنید[*] مسابقه قرعه کشی را اجرا کنید[*] از چت زنده برای تبدیل سرنخ به مخاطبین پیامکی استفاده کنید[*] یادآوری ها و تأییدها را از طریق متن ارسال کنید[*] آموزشی باشید و سپس بفروشید[*] بازخورد و داده را جمع آوری کنید[*] ارسال پیام کوتاه و جذاب
    شماره 1 نکات بازاریابی پیامکی: ارسال پیشنهادات و پیشنهادات اختصاصی از طریق متن

    مشاغل از پیامک برای ارسال تبلیغات و فروش استفاده می کنند زیرا این یکی از جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای جذب مشتری و مشتری است. صندوق پیام

    رسانی به شما امکان می دهد از پیام رسانی در چندین سیستم چت ، از جمله پیام کوتاه متنی پیام کوتاه پشتیبانی کنید. انتظار برای اینکه مردم در وب سایت شما با شما گپ بزنند ، درمقابل دسترسی فعالانه و درگیر شدن با چشم اندازها بسیار قدرتمند است. و یکی از قوی ترین کانال های فعال بازاریابی پیام کوتاه است. پس از انتخاب مشترکان پیام کوتاه جدید ، می توانید پیام های متنی انبوه را با اعلامیه ها ، اخبار و معاملات برای آن مخاطب ارسال کنید.

    به عنوان مثال: "باکد تخفیف XXX سفارش دهید."

    شماره 2 نکات بازاریابی پیامکی: ارسال کمپین های قطره ای خودکار از طریق متن

    کمپین های قطره ای پرورش را از طریق پیام کوتاه پیامکی ارسال کنید. با ادامه ارسال محتوا با ارزش و مرتبط به آنها ، کمپین های قطره ای برای جذب مشتریان فعال کلیدی هستند. می توانید از لیست مخاطبین در حال رشد برای ارسال کمپین های قطره ای پیام کوتاه به این موارد استفاده کنید:

  • خوش آمدید و مشتریان پردازنده[*] پیوندها را با نام تجاری درگیر کنید[*] استفاده از راه حل های پیچیده را فعال کنید[*] استفاده از اتوماسیون برای برقراری ارتباط در مقیاسبه عنوان مثال اگر در یک کمپین کوپن می فرستید ، می توانید 5٪ تخفیف درست پس از ثبت نام مشترک مشترک ، 10٪ کوپن پس از سه هفته و 20٪ تخفیف کوپن پس از دو ماه ارسال کنید.
  • نکاتی برای تبلیغ هر برنامه بازاریابی پیامکی:

  • پیوندی به شرایط و ضوابط ارائه دهید.[*] انتظارات خود را در مورد اینکه مخاطب هر چند وقت یک بار به روزرسانی پیامکی دریافت می کند تنظیم کنید.[*] و انگیزه ای را ارائه دهید یا ارزش عضویت را واقعاً روشن کنید.[*]با انتخاب کلمه کلیدی پیام کوتاه ، افراد را برای به روزرسانی بازاریابی متن پیامکی ثبت نام کنید.
  • شماره 4 نکات بازاریابی پیامکی: اعلان های عامل زنده را راه اندازی کنید

    هشدارهایی را برای تیم خود تنظیم کنید تا در زمان نیاز مشتریان به گفتگو با یک انسان واقعی ، از آن استفاده کنند. همانطور که پیام های انفجار پیام کوتاه و پیامک های قطره ای پیام کوتاه را ارسال می کنید ، مشتریان شما ممکن است مکالمه را ادامه دهند. تیم شما ممکن است نیاز به دیدن مکالمه هایی داشته باشد که نیاز به پیگیری و جستجوی آنها دارد. آنها می توانند این کار را از صندوق ورودی مشتری چند کاناله انجام دهند. صاحبان مشاغل و تیم ها یک صندوق ورودی واحد برای مشاهده و پاسخگویی به همه مکالمات روی برنامه های پیام رسان - از پیام کوتاه به پیام رسان دریافت می کنند. همه کارنامه های پیام رسانی را به صورت یکپارچه مدیریت کنید و یک نماینده مستقیم می تواند هر زمان خواستگاری کند. همچنین می توانید هشدارهای پاپ آپ اعلان را تنظیم کنید تا به تیم خود اطلاع دهید مشتری درخواست پاسخ یا خدمات دارد.

    شماره 5 نکات بازاریابی پیامکی: مسابقه قرعه کشی را برگزار کنید

    شما می توانید با ارسال پیام کوتاه به یک کلمه کلیدی خاص ، مشتریان خود را برای شرکت در قرعه کشی ثبت نام کنید. یک بار دیگر ، این یک تاکتیک تبلیغاتی استاندارد است. می توانید از بین هرکسی که شرکت می کند برنده شوید. یا می توانید به هر شخصی که کلمه کلیدی شما را ارسال می کند یک جایزه کمتری اهدا کنید. حتی می توانید از آن به عنوان فرصتی برای تبلیغات متقابل استفاده کنید. اجرای یک مسابقه کوتاه مدت یکی از آن استراتژی های هک رشد است که در لیست نحوه پیدا کردن مشترکان پیام کوتاه بیشتر در لیست همه پیدا می کنید. آنها کار میکنند! اما آنها نمی توانند برای همیشه بدوند. یک مسابقه را در نظر بگیرید یا کاری را که می توانید هر سال برای هر سه ماه یکبار انجام دهید ، مربوط به تعطیلات ، سالگردها و موارد خاص است. در مورد نحوه به دست آوردن مشترکان پیام کوتاه بیشتر ، افراد با نوشتن کلید واژه جادویی به شماره تلفن پیام کوتاه یا کد کوتاه خود وارد می شوند.

    این نکات را برای مسابقات و هدایایی که بیشترین سرنخ را ایجاد می کند به خاطر داشته باشید:

  • ایجاد فوریت[*] برای تبلیغات متقابل از یک شریک زندگی استفاده کنید[*] میله کمتری برای ورود داشته باشید[*] یک جایزه واقعا شیرین را فراموش نکنید
  • ایجاد اضطراری ، استفاده از شبکه های شریک و ایجاد فرآیند ورود به سیستم برای ایجاد جهشی در اندازه لیست مشترکان پیام کوتاه خود ، بسیار ساده است.
    شماره 6 نکات بازاریابی پیامکی: از چت زنده برای تبدیل سرنخ به مشترکان پیام کوتاه استفاده کنید

    با تبدیل چت زنده به مسیری خودکار برای اشتراک پیام کوتاه می توانید وب سایت خود را به یک ماشین تولید سرب تبدیل کنید. نشان داده شده است که گپ مستقیم باعث افزایش میانگین ارزش سفارش ، افزایش تبدیل و ایجاد وفاداری در بین مشتریان می شود. هنگامی که مشتریان می توانند برای دریافت پاسخ های بی درنگ به سوالات خود با مشاغلی در ارتباط باشند ، این تجارت می تواند گلوگاه های ممانعت از تبدیل را کاهش دهد. برای داشتن یک نرم افزار مناسب برای بازایابی پیامکی پیشنهاد ما این است که از سایت http://www.amootsms.com دیدن کنید. این نرم افزار تمام آنچه که شما نیاز دارید را ارائه می دهد. نظرات کاربران در مورد آن بسیار مثبت بوده است.

    شماره 7 نکات بازاریابی پیامکی: یادآوری ها و تأییدها را از طریق متن ارسال کنید

    مصرف کنندگان پیامک را به عنوان راحت ترین راه برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات و مشاغل گزارش می کنند. این موضوع با آمار بازاریابی پیامکی زیر مشخص می شود: 67٪ مردم ترجیح می دهند در مورد قرار ملاقات ها و زمانبندی ها با مشاغلی پیام کوتاه کنند تا اینکه از طریق ایمیل یا تلفن. و این به ویژه در مورد پیام های کوتاه و مفیدی که ممکن است از طریق ایمیل گم شوند مانند این موارد بیشتر صدق می کند.

  • یادآوری های انتصاب[*] یادآوری های صورتحساب[*] تأییدهای رزروشماره 8 نکات بازاریابی پیامکی: آموزشی باشید ، سپس بفروشید
  • کمپین های قطره ای وقتی رابطه برقرار می کنید بهترین عملکرد را دارند. بگذارید بگوییم شما به یک رویداد شبکه می روید. آیا مستقیماً به سراغ فروش محصولات یا خدمات خود می روید؟ نه. شما احتمالاً ابتدا افراد را می شناسید و سپس تصمیم می گیرید که وارد میدان فروش خود شوید یا نه. کمپین های بازاریابی پیامکی مانند این است ، فرصتی برای شناختن یکدیگر. بنابراین ، با آموزش شروع کنید و ببینید آیا ادامه مکالمه منطقی است.

    شماره 9 نکات بازاریابی پیامکی: بازخورد و داده ها را جمع آوری کنید

    ما توصیه می کنیم یک پیام خوشامدگویی یا توالی قطره ای با یک نظرسنجی یا نظرسنجی پایان دهید. این به واقعیت برمی گردد که بازاریابی قطره ای چت به مشاغل کانالی برای بازخورد در زمان واقعی از چشم اندازها یا مشتریان می دهد. با ایجاد یک نظرسنجی در کمپین قطره ای خود ، درمورد اینکه چه کسی مخاطب است و آنچه می توانید به او ارائه دهید بیشتر خواهید آموخت.

    شماره 10 نکات بازاریابی پیامکی: پیام کوتاه و جذاب ارسال کنید

    اگر در یک روز تعداد زیادی ایمیل از یک شرکت دریافت می کنید ، طبیعی است که این نامه را به عنوان هرزنامه تلقی کنید. با این حال ، هنگامی که با یکی از مخاطبین پیام رسان فیس بوک خود گپ می زنید یا از پیامک استفاده می کنید ، همان پیام از نظر منفی درک نمی شود. این تا حدی به این دلیل است که پیام ها کوتاه تر هستند. هنگام برقراری ارتباط از طریق گپ ، پیام های خود را به 200 حرف محدود کنید. به عنوان مثال یک جمله سریع و فراخوان برای اقدام یا یک سوال عالی کار می کند.

    سه شنبه 15 مهر 1399 - 13:59
    نقل قول این ارسال در پاسخ


    برای ارسال پاسخ ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
    xتبلیغات
    ...
    X بستن تبلیغات
    نمایندگی هاست خرید هاست