زمان جاری : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 10:36 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
saboorifarhad
آنلاین

ارسال‌ها : 5
عضویت: 28 /3 /1401
تحصیل رشته پزشکی در آلمان
تحصیل پزشکی و دندانپزشکی و عموماً رشته‌ها از این دسته همراه با آزمون ورودی یا کنکور هستند. امتحان ورودی پزشکی این کشور به زبان آلمانی است و معمولاً این زبان نیز از موارد امتحانی می‌باشد، نکته ای که در همین جا باید ذکر شود این است که سطح زبان امتحان ورودی پزشکی آلمان در حدود b2 می‌باشد.
افرادی که برای تحصیل رشته پزشکی در آلمان اقدام می‌کنند، قبل از شروع تحصیل و در حدود دو ماه قبل از شروع تحصیل باید در این ورودی شرکت کنند. البته این آزمون ورودی با آزمون‌های کشورهایی مثل ایتالیا و یا ایران متفاوت است. مشاوران موسسه می‌توانند در زمینه آزمون ورودی به شما اطلاعات کافی را ارائه دهند.
زمان شروع تحصیل پزشکی و دندانپزشکی فقط یک بار در سال و در ماه سپتامبر می‌باشد. افراد باید توجه داشته باشند، دانشگاه‌های دولتی این کشور برای ترم ژانویه پذیرش نخواهند داشت و افرادی که به ترم سپتامبر نرسیده‌اند باید تا سال بعد جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی منتظر بمانند.
همانطور که گفته شد، عملاْ شما نیاز به پرداخت هزینه‌ای برای تحصیل در آلمان ندارید (البته سالی حدود 500 الی 1000 یورو دانشگاه میگیره)؛ ولی باید بتوانید هزینه‌های زندگی در آلمان را پرداخت کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید با کار پاره‌وقت دانشجویی و صرفه‌جویی در امور، مخارج خود را تامین کنید و نیازی به حمایت مالی خانواده از کشور خود نداشته باشید. هم‌اکنون دانشجویان زیادی در کشورهای مختلف مشغول به تحصیل هستند که با توجه به درآمدشان، نیاز به کمک مالی خانواده‌ها ندارند.
البته این نکته را هم در نظر بگیرید، که رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی جز رشته‌های سخت محسوب می‌شوند و باید زمان زیادی را برای خواندن درس صرف کنید؛ ولی با این حال مجوز ۲۰ ساعت کار در هفته را خواهید داشت. معمولا بین ۸ یورو تا ۱۲ یورو در ساعت، می‌توانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید. البته حقوق دریافتی به خود شما و کارفرمایتان بستگی دارد.
تنها هزینه‌ای که دانشجویان باید بپردازند، هزینه‌های پایه مربوط به دانشگاه است. این هزینه‌ها را باید دو بار در سال پرداخت نمود. بسته به هر دانشگاه، شما باید هر ترم ۲۰۰ یا ۳۰۰ یورو پرداخت نمایید. البته این مسئله امتیازات بسیاری برای دانشجویان دارد. نکته اصلی و مهم این است که، دانشجویان بین‌المللی می‌توانند به طور رایگان در آلمان پزشکی بخوانند. با این حال، باید توجه داشته باشید که شرایط دانشگاه‌های خصوصی ارائه دهنده پزشکی همانند دانشگاه‌های دولتی در این کشور نمی‌باشد.
شنبه 28 خرداد 1401 - 00:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saboorifarhad
آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 28 /3 /1401
پاسخ : 1 RE تحصیل رشته پزشکی در آلمان
سلام کسی از خدمات موسسه مهاجرتی میرداماد استفاده کرده؟
شنبه 28 خرداد 1401 - 10:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
اطلاعیه جلسه مدیران اسکینک





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست