زمان جاری : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 7:25 قبل از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


تاپیک سایت های مفید و کاربردی
•´¯`•.چت روم تالار گفتمان اسکینک دات آی آر .•´¯`•
تاپیک جامع تغییر نام کاربری اعضای اسکینک

پاسخ جدید
نویسنده پیام
samadi72
آنلاین

ارسال‌ها : 2
عضویت: 20 /7 /1400
محل زندگی: tehran
تشکر شده : 1
چرا باید تلویزیون را در منزل تعمیر کنیم ؟ + 8 دلیل قانع کننده
آیا تا به حال با تلویزیون خود مشکلی داشته اید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر در حین تماشای برنامه مورد علاقه خود این اتفاق بیفتد، چه احساس بدی خواهید داشت؟ قطعا تلویزیون یکی از اساسی ترین وسایل در هر خانه ای است. همه اعضای خانواده معمولا ساعت ها یا دقیقه ها را صرف تماشای تلویزیون می کنند. در صورت بروز مشکل چه باید کرد؟ آیا باید تلویزیون خود را که قطعاً سنگین است، بکشید و به تعمیرگاه ببرید؟
در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که اگر به دنبال تعمیر تلویزیون در تهران هستید جای نگرانی ندارید. با پیشنهادی که به شما می دهیم، در صورت نیاز به انجام کوچکترین حمل و نقل، می توانید به راحتی به مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون استاد تی وی در تهران مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه بهره لازم را ببرید.



مزایای تعمیر تلویزیون در منزل
استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل مزایای زیادی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:
1. با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل دیگر نیازی به جابجایی و صرف هزینه و خطرات احتمالی ندارید. می توانید به راحتی در خانه منتظر باشید تا تکنسین تلویزیون بیاید.
2. لازم نیست زمان زیادی را برای جستجوی تعمیرگاه مناسب تلف کنید. به سادگی با شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات در منزل همچون استاد تی وی تماس بگیرید تا کارشناسان این مجموعه برای پیگیری مشکلات احتمالی فوراً با شما تماس بگیرند.
3. وقتی کار را به تعمیرکاران تلویزیون در منزل می سپارید، نیازی به خرید یا تعویض قطعات نخواهید داشت. تعمیرکار قطعات لازم را آورده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.
4. تعمیرکاران با بررسی دقیق دستگاه در منزل، تمامی ایرادات آن را مشخص کرده و در حضور شما رفع می کنند. به توصیه های آنها برای افزایش عمر دستگاه و نحوه استفاده صحیح از آن توجه کنید.
5. مجموعه های تخصصی ارائه دهنده خدمات سرویس تلویزیون در منزل همچون استاد تی وی تکنسین ها و کارشناسان متخصص را به منزل شما می فرستند و دستگاه را چک می کنند و در حضور شما باز می کنند که آرامش شما را چندین برابر می کند.
6. با توجه به حضور تعمیرکار در منزل، خطر گم شدن قطعات، آسیب دیدن دستگاه و سرقت بسیار کاهش می یابد.
7. شاید در حین تعمیر تلویزیون در منزل بتوانید چند نکته ساده و ابتدایی را خودتان یاد بگیرید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.
8. از آنجایی که تعمیرکار مدتی در خانه شما خواهد بود، شما زمان کافی برای پرسیدن سوالات مربوط به لوازم برقی خود خواهید داشت و مطمئناً با آرامش به شما پاسخ می دهد و شما را در مورد مسائل مختلف تعمیر و نگهداری لوازم خانگی راهنمایی می کند. برقی، راهنمایی خواهد کرد.


اگر تسلط ندارید دست به آچار نشوید
اگر به دنبال تعمیر تلویزیون در تهران هستید و از آنجایی که تعمیرگاه مناسبی و قابل اعتمادی پیدا نمی کنید، تصمیم گرفته اید خودتان آن را تعمیر کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید!
تعمیر لوازم خانگی از جمله تلویزیون کار ساده و ابتدایی نیست و نیاز به بررسی و تحلیل توسط کارشناسان حرفه ای دارد. با توجه به قیمت بالای این دستگاه ها در بازار، بهتر است خودتان از فکر تعمیر آن خارج شوید و به راحتی با شرکت هایی مانند استاد تی وی که خدماتی مانند خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ و همچنین ال جی را ارائه می دهند تماس بگیرید و مشکل مربوطه را توضیح دهید.
در اسرع وقت نیروی کار ماهر را با تجهیزات لازم برای شما ارسال خواهند کرد. به این ترتیب خطر هر گونه خطری برای تلویزیون شما کاهش می یابد و در زمان و هزینه شما تا حد زیادی صرفه جویی می شود.


مهمترین دلایل خرابی تلویزیون چیست؟
آب خوردگی => سوختگی قطعه؛ معمولا نمایشگر
ضربه => معمولا نیاز به تعویض قطعه است
طول عمر قطعات=> 4 5 سال به بالا؛ بسته به نوع تلویزیون
نوسانات برقی
برخورد رعد و برق به آنتن=>باعث سوختن مین برد می‌شود.
خرابی مودم => اگر تلویزیون به مودم وصل باشد باعث صدمه به مین برد میشود.
فلش ویروسی => معمولا مین برد را خراب می‌کند.
جابه جایی نامناسب
گرما => مثلا نزدیک شوفاژ، بخاری، آفتاب و…
نحوه تمیز کردن تلویزیون => دستمال نم دار، فشار بیش از اندازه به نمایشگر

استاد تی وی چه خدماتی ارائه می دهد ؟
استاد تی وی کلیه خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون را در تهران ارائه می دهد. یعنی هر مشکلی که برای تلویزیون شما پیش آمده توسط نیروهای متخصص این شرکت ها که به منزل شما مراجعه می کنند حل می شود. تعمیر نور پس زمینه تلویزیون، مشکل نور، مشکل صدا، مشکل پخش تصویر یا بهم ریختگی شبکه و ... از جمله مشکلاتی است که سرویسکاران در اسرع وقت و با کمترین هزینه آن را برطرف خواهند کرد. ostadtv با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات تخصصی، تجربه و دانش فراوانی را انباشته کرده و در صدد ارائه خدمات تعمیر و نگهداری می باشد.
چهارشنبه 22 تیر 1401 - 15:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر





برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


xتبلیغات
...
X بستن تبلیغات
نمایندگی هاست خرید هاست